۷۲۶۳۷
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

تهیه کننده فیلم موهن حج به جای آورد

«آرنولد وان دورن» عضو سابق حزب راست افراطی «آزادی گریت ویلدرز» و تهیه کننده فیلم موهن فتنه که چند ماه پیش به دین اسلام روی آورد، امسال برای به جا آوردن مناسک حج راهی مکه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: «آرنولد وان دورن» عضو سابق حزب راست افراطی «آزادی گریت ویلدرز» و تهیه کننده فیلم موهن فتنه که چند ماه پیش به دین اسلام روی آورد، امسال برای به جا آوردن مناسک حج راهی مکه شده است.

آرنولد وان دورن عضو سابق حزب راست افراطی آزادی گریت ویلدرز، نخستین بار در تاریخ ۲۷ فوریه در اکانت شخصی خود در توییتر، مسلمان شدن خود را با نوشتن جمله ای این چنین عنوان کرد: «آغازی نو» و سپس شهادتین را به زبان عربی در زیر این جمله نوشت.

آرنولد وان دورن که سال ها با گریت ویلدرز، اسلام ستیز مشهور همکاری می کرد، در ساخت فیلم موهن و ضد اسلامی «فتنه» مشارکت کرده بود.

هدف از این فیلم کفرآمیز، خدشه دار نمودن چهره واقعی دین اسلام و حضرت محمد(ص)، همچنین ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و غیر مسلمانان بود. ویلدرز در آن فیلم دین اسلام را دینی خشونت بار توصیف کرده و قرآن کریم را به تروریسم مرتبط ساخته بود.

تهیه کننده فیلم موهن حج به جای آورد

پس از منتشر شدن این فیلم موهن، وی و همکاران اسلام ستیزش شاهد اعتراضات گسترده مسلمانان سراسر جهان بودند، که این عکس العمل وی را بر آن داشت که درباره دین اسلام و حضرت محمد (ص) تحقیق کند.

این عامل سبب شد که وی چند ماه پیش به دین مبین اسلام روی آورد.

"وان دورن" می گوید: اقدامات اسلام ستیزانه بخشی از دفتر زندگی ام را شامل می شود که این بخش برای همیشه بسته شده و دیگر تمایلی برای یاد آوری آن دوران ندارم، اما باید اذعان کنم که علت ساخت آن فیلم موهن اطلاعات نادرست و گمراه کننده ای بود که از جانب حزب گریت ویلدرز به خورد اعضاء این حزب داده می شد و ما کورکورانه آن ها را می پذیرفتیم، در صورتی که این القائات شیطانی هیچ گونه ارتباطی با دین اصیل اسلام و پیامبر اکرم نداشته اند.

"آرنولد" با چشمانی گریان در روز جمعه ۲۶ مهر ماه طی مصاحبه ای با جراید عربستان گفت: امیدوارم این اشک ها تمامی آن گناهانم را بشویند. من از اعمال گذشته ام بسیار شرمگین و نادم هستم. برای استغفار از گناهانم به اماکن مقدس می روم و در آنجا از خداوند طلب مغفرت می کنم.

وی افزود: از زمانی که وارد شهر مقدس مکه شده ام بهترین روزهای عمر خود را سپری می کنم. قصد دارم تا بعد از اتمام مراسم حج، مدتی را در شهر مدینه بمانم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • mary

      الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی النور ....
      مبارکش باشه... اینجور ایمان آوردن شیرینی دیگه ای داره و عمیقه....

    • نایس

      واقعااااا

    • پرند

      حالا که طرف توبه کرده و بیخیال قضیه شده شماها ولش نمیکنین؟
      دین ما گفته وقتی یکی رو دیدی یه گناهی انجام داده حق نداری فردا با همون دیدگاه بهش نگاه کنی!شاید توبه کرده باشه

    • SAINA

      شرط می بندم یک کاسه ای زیر نیم کاسش است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج