۷۰۵۸۶
۲ نظر
۵۰۴۲
۲ نظر
۵۰۴۲
پ

«ستایش» در خانه حشمت فردوس +عکس

تصویربرداری سریال «ستایش ۲» که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر ۲۲ قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است.

شبکه ایران: تصویربرداری سریال «ستایش ۲» که از یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری در شمال کشور آغاز شده بود همچنان ادامه دارد و تاکنون ضبط تصاویر ۲۲ قسمت از این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است. عوامل و دست اندرکاران تولید این مجموعه در حال حاضر مشغول ضبط سکانس های مربوط به خانه حشمت فردوس در منطقه کامرانیه هستند.

«ستایش» در خانه حشمت فردوس +عکس

گروه تولید این سریال که از یازدهم اردیبهشت ماه تا دوازدهم مرداد سال جاری سکانس های مربوط به شمال کشور را تصویربرداری کردند بعد از ۹ روز وقفه در تاریخ ۲۱ مرداد تصویربرداری لوکیشن های مربوط به تهران را از سر گرفتند.

«ستایش» در خانه حشمت فردوس +عکس

داستان سری دوم به ۲۰ سال پس از زمان سری اول مربوط می‌شود که ستایش همچنان از دست حشمت فردوس پدر همسر درگذشته‌اش فراری است و با نام ثنا بانو رودباری با دو فرزندش زندگی می‌کند.

«ستایش» در خانه حشمت فردوس +عکس

داریوش ارجمند، مهدی سلوکی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، رامسین کبریتی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، نرگس امینی، امیر محمدزند، فریبا طالبی، نازلی رجب پور گروه بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.

«ستایش» در خانه حشمت فردوس +عکس

همچنین سعید پیردوست، مجید مشیری، محمد مهدوی، ساقی زینتی، صفا آقاجانی، سعیده رودبارکی، آتیه جاوید، فرج گل سفیدی، محمد الهی و... نیز به عنوان بازیگران مهمان در برخی از قسمت های این سریال به ایفای نقش می پردازند. فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی توسط سعید مطلبی نگاشته شده و آرمان زرین کوب نیز تهیه کنندگی آن را برعهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • محبوب

      يكش چي بود كه حالا دوميش چي باشه

    • سجاد

      از این سنایشه متنفرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج