۶۹۵۴۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۹
۱۳ نظر
۵۰۰۹
پ

بررسی تحریم‌های جدید علیه ایران از سوی اروپا

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع دیپلماتیک از بررسی تحریم‌های موشکی جدید علیه ایران از سوی اتحادیه اروپا خبر داد.

خبرگزاری مهر: خبرگزاری رویترز امروز (چهارشنبه) در خبری به نقل از منابع دیپلماتیک اعلام کرد که نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا امروز در نشستی اعمال تحریم‌های موشکی جدید علیه ایران را بررسی کرده اند.

براساس این خبر اعضای اتحادیه اروپا در تلاش هستند تا این تحریم‌ها تا نشست روز ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) وزرای خارجه اتحادیه، نهایی شود.

یک دیپلمات در گفتگو با رویترز گفت: هدف این است که تا پیش از یا در شورای امور خارجی در ماه آوریل، یک تصمیم نهایی درباره ایران اتخاذ شود.

رویترز در گزارش خود با استناد به سند محرمانه‌ای که به دست این خبرگزاری رسیده آورده است که انگلستان، فرانسه و آلمان پیشنهاد کرده‌اند که تحریم‌های تازه‌ای به بهانه برنامه موشکی و نقش ایران در سوریه، علیه ایران وضع شود. تصویب این تحریم‌ها، نیازمند رأی مثبت تمام ۲۸ عضو اتحادیه اروپاست.

همچنین دیپلمات دیگری به این خبرگزاری گفته است که اعضای اتحادیه اروپا در حال بحث درباره اسامی افرادی هستند که احتمال دارد در فهرست تحریم قرار گیرند.

تحریم‌های مد نظر اروپا، تحریم‌هایی نیستند که ذیل برجام رفع شده‌اند، بلکه قرار است شماری از افرادی که اروپا معتقد است در برنامه موشکی ایران و در حمایت ایران از نظام سوریه نقش داشته‌اند، تحریم شوند. این افراد از ورود به اتحادیه اروپا منع شده و اگر در کشورهای عضو این اتحادیه دارایی‌ای داشته باشند، این دارایی‌ها هم بلوکه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به قول مهران مدیری:به به....به به.....

    • بدون نام

      قدرت از داخل است نه خارج// لعنت بر مدیرانی که سرمایهای ایرانی را در کلیه حوزه ها نا بود کردند

    • بام

      ما به کجا میریم حالا یا تحریم موشکی باشه یا تحریم اقتصادی بعدا میگن فلان کس اقتصاد یاتحریم برطرف میگنه مارابه شدت گیراوردن

    • بدون نام

      چرا ایران به راحتی تحریم میشه چون در اقتصاد دنیا حضور فعال نداریم یک ماشین پیشرفته نساختیم که مردم دنیا ازش استقبال کنن در صورت تحریم از خرید آن محروم بشن شدیم وار کننده .و نیازمند دیگران اگر ما را تحریم کنن هیچ اتفاقی نمی افتد دنیا گاز ما را نیاز دارد و تحریم گازی نمی شیم. میماند پسته. فرش و نفت که نفت فرش از کشورهای جایگزین تهیه میکنن اگر پسته ایرانی نخورن هیچ اتفاقی براشون نمی افته ضعف اقتصادی داریم که هر موقع هوس میکنن به راحتی ما را تحریم میکنن از ماست که بر ماست.به طور مقال اگر ژاپن بخوان تحریم کنن از خیلی از تکنولوژیهای به روز دنیا محروم میشن بس هیچ وقت ژاپن تحریم نخواهد شد حتی اکر با اروپا آمریکا مشکل پیدا کند

    • بی خیال

      دیروز برنامه هسته‌ای ایران آوردند سر میز مذاکره امروز توان موشکی و نظامی نیروهای مسلح مان را مثل هسته ای میخواهند از بین ببرند پس فردا میگویند شما چرا دوتا ارتش دارید (ارتش و سپاه پاسداران ) خلاصه‌اش تضعیف ایران است واین توطئه ای است سال های سال برنامه ریزی کرده اند اروپا و آمریکا نمیتوانند امنیت کشورشان را بیبینند هدف شان خوار کردن ایران است بعضی از آقایان و مدیران خواسته یا نخواسته دارند آب به آسیاب دشمن می ریزند

    • بدون نام

      بدبخت شدیم رفت

    • بدون نام

      اینها مربوط به ناتوانی و خوشخیالی دیپلماسی ایرانه که اروپایی که تا دیروز مسئولین ما به به وچه چه میکردند که با آمریکا در تحریمها همنوا نمیشود و آمریکا منزوی شده حالا بیان جواب بی کفایتی خودشون به مردم بدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        غلط میکنند مارا تحریم کنند خوب ما دانش داریم قدرت داریم علم ساخت تجهیزات پیشرفته داریم کدام کشور عربی مفت خور داره واقعا جای خوشحالی داره کور بشود اروپا و آمریکا منافع مفت خودش را در نوکری خاور میانه میداند برید بمیرید .

    • مهدی

      تبریک به آقای روحانی و ظریف .بازم هی برید دنبال برجام

    • ...

      تنها سلاح و قویترین سلاح غرب اقتصاد است.200 ساله که اینطوره.ما باید تولید کننده محصولات درجه یک در سطح جهانی بشیم تا کشوری اجتناب ناپذیر در صحنه ی بین الملل بشیم.
      توانایی آنرا را داربم؟
      بله،به راحتی.
      مسئولان خوب در جهت پیشبرد این هدف داریم؟
      خیر
      راه حل در این شرایط؟
      که خداوند خود ما را از مدیر ناکارامد و قدیمی رهایی بخشد!

    • بدون نام

      اخ جون تحرررریم

      پاسخ ها

      • Mn

        ای کاسب تحریم!

    • بدون نام

      آمریکا و اروپا با اصل استقلال طلبی ایران و زیر بار زور نرفتن و عدم اجازه به دخالت بیگانه در امور داخلی و به یغما بردن ثروت کشور مشکل دارند وگرنه در دوره قبل تحریمها را به سیاستهای نادرست احمدی نژاد ربط میدادند الان که او نبست پس مشکل اساسی تر و ژرف تر از این حرفهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج