۵۹۸۳۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

طرفداری علیخانی از اسطوره پرسپولیس

احسان علیخانی در برنامه چهارشنبه شب والیبالیست ها را دعوت کرده بود. سعید معروف، فرهاد ظریف و سید محمد موسوی همراه خانواده شان به استودیو «ماه عسل» آمده بودند.اواخر برنامه او از فرهاد ظریف پرسید که طرفدار کدام تیم هستی که او گفت پرسپولیس و بازیکن مورد علاقه اش را هم علی کریمی اعلام کرد.

طرفداری علیخانی از اسطوره پرسپولیس

روزنامه تماشا:

احسان علیخانی در برنامه چهارشنبه شب والیبالیست ها را دعوت کرده بود. سعید معروف، فرهاد ظریف و سید محمد موسوی همراه خانواده شان به استودیو «ماه عسل» آمده بودند و علیخانی دلیل دعوت این سه بازیکن را پاسخی به درخواست بی شمار مخاطبان برنامه عنوان کرد. اواخر برنامه او از فرهاد ظریف پرسید که طرفدار کدام تیم هستی که او گفت پرسپولیس و بازیکن مورد علاقه اش را هم علی کریمی اعلام کرد.

طرفداری علیخانی از اسطوره پرسپولیس

همین شد که علیخانی رو به دوربین برگشت و گفت: «اگه اینو نگم احساس می کنم که خفه می شم. آقای رویانیان، علی آقای دایی کسی در بزرگی شما و اینکه در فوتبال ما قد و قامتی دارید شک ندارد اما این مدل برخورد کردن با علی کریمی اصلا برخورد خوبی نبود. به نظر من علی کریمی یکی از بزرگان فوتبال ماست، مخصوصا پرسپولیس. این نوع برخوردها باب شده مثل برخوردی که با مجتبی جباری تو استقلال شد. چرا ما با بزرگامون که مردم دوستشان دارند کاری می کنیم که اونا مجبور شن برن اینور و آن ور بازی کنند؟ این تیم ها را مردم با همین بازیکنان می شناسند و دوست دارند. به نظر من می شد خیلی بهتر برخورد کرد. یک کمی مماشات، مدارا و تعامل بد نبود. ما نمی خواهیم که پرونده اش رو باز کنیم چون برنامه ورزشی نیست که وارد این مسائل بشوم. فقط می خواستم همینو بگم که گفتم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • احسان

      پارسال هم سایت شما بین طرفدار های علیخانی و ضیا دعوا راه انداخت
      اینقدر خبر همه جا هست احتیاج به تکرار دیالوگ های ماه عسل دیگه نیست واقعا
      بقیه صفحه هارا طرفدارا هر دو پکوندن بسته دیگه

    • حسن71

      احسان جون دوست داریم
      علی دایی
      سردار رویانیان
      علی کریمی
      مهدی مهدوی کیا
      دوستون داریم

    • آراس

      سلام به دوستان وآقای علیخانی دوست داشتنی!اومدم بگم احسان جون مرسی که طرفدارپرسپولیسی وپای تیمت میمونی ولی بزاریه چیزی بگم مامخلص دادش علی کریمی هستیم ولی اون همیشه پرسپولیسووقتی علی دایی میادتنهامیذاره ومیره این واقعاناراحت کننده است بعدشم دراینکه علی کریمی یکی ازبهترین بازیکنای ایرانه شکی نیست ماهم خیلی چاکرشیم ولی بایداینودرنظربگیریم که ماکه پیش آقایان روییان ودایی وکریمی دوست داشتنی نیستیم که بدونیم چه چیزی بینشون میگذره که به همین راحتی دربارشون حرف بزنیم دادش گلم پس بهتره این طوری یه طرفه به قاضی نریم من فقط چون که دوست دارم اینوگفتم چون بعدابرات حرف درمیارن وناراحتت میکنن ومادوست نداریم ناراحتیتوببینیم عزیزم قربونت بازم مرسی که پای پرسپولیسی خیلی هم قشنگ وباادبانه حمایت کردی باریکلا به انسانیتت مخلص دادش احسانو آقای رویانیان عشقوگل وماه وعلی دایی وعلی کریمی عزیزهستیم وفدای پرسپولیس یه دونه برم قرمزته

    • شلغم

      این همراه گلابی خفه شده؟فکش نمیجنبه

    • نیلوفر

      منم عاشق پرسپولیسم...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج