۵۷۱۹۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

گوشی های تلفن همراه ارزان شدند

رئیس اتحادیه تلفن همراه از کاهش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت انواع گوشی های تلفن همراه در بازار موبایل کشور خبرداد و گفت: فضای کسب و کار در این بخش رو به بهبود است و شواهد از بازگشت آرامش به این بازار حکایت دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس اتحادیه تلفن همراه از کاهش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت انواع گوشی های تلفن همراه در بازار موبایل کشور خبرداد و گفت: فضای کسب و کار در این بخش رو به بهبود است و شواهد از بازگشت آرامش به این بازار حکایت دارد.

ابراهیم درستی ثبات نرخ ارز و جو روانی مثبت بازار را از جمله دلایل کاهش قیمت گوشی های موبایل عنوان کرد و اظهار داشت: تا پیش از این و به دلیل اینکه توزیع کنندگان و فروشندگان منتظر افزایش نرخ ارز و دلار بودند جو حاکم براین فضا، باعث افزایش کاذب قیمتهای کالاهای دیجیتال همچون موبایل شده بود اما در شرایط فعلی تفکر بازار به سمت خوش بینی است و این امر باعث کاهش قیمت انواع گوشی موبایل شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی تصویری و تلفن همراه با اعلام کاهش ۵ تا ۲۰ درصدی قیمت انواع گوشی موبایل با توجه به نوع و کارایی های آن طی یک هفته اخیر تصریح کرد: با این کاهش قیمت، نرخ گوشی موبایل به قیمتهای واقعی خود نزدیک می‌شود.

وی با بیان اینکه فضای کسب و کار در بازار تلفن همراه رو به بهبود است، خاطرنشان کرد: تغییر قیمت گوشی های تلفن همراه به نفع مصرف کننده و فروشندگان خواهد بود چرا که افزایش قیمت گوشی به هیچ عنوان به سود فروشندگان بازار نبوده است.

عضو هیات رئیسه شورای اصناف کشور با تاکید براینکه فضای بازار موبایل رو به آرامش می رود و پیش بینی ها از رونق کسب و کار در این فضا حکایت دارد، افزود: به تمامی واحدهای صنفی توصیه می‌شود که در مورد قیمتها مقاومت نکنند، منتظر نباشند که قیمتها تغییر کند و کالا را به قیمت روز به فروش برسانند.

درستی با بیان اینکه موبایل محبوب ترین کالای ارتباطی است، گفت: پیش بینی می‌شود که جهش قیمتها روز به روز تغییر کرده و به سمت کاهش قیمت پیش رود و با ثبات نرخ ارز و بازگشتن ارزش ریال ایرانی، قیمت گوشی های موبایل واقعی شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مملي

      كو؟

    • بدون نام

      پس چرا ما نمي بينيم؟؟؟

    • milad

      راست میگه.... الکی میگن.. گوشیا ارزان شده خب کو پس چرا ادرس شونو ننوشتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج