۵۳۷۴۶۱
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

تظاهرات بحرینی ها درحمایت از آیت الله قاسم

مردم مناطق مختلف بحرین شامگاه سه شنبه در حمایت از رهبر شیعیان این کشور در مقابل اقدامات رژیم آل خلیفه به خیابان ها ریخته و تظاهرات کردند.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه العهد، مردم مناطق مختلف بحرین شامگاه سه شنبه در حمایت از آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور به خیابان ها ریخته و تظاهرات کردند.

در همین راستا، اهالی منطقه «المقشع» در حمایت از شیخ عیسی قاسم و محکومیت حمله خونین رژیم آل خلیفه به الدراز تظاهرات کردند.

مردم بحرین در منطقه «باربار» نیز تظاهرات خشمگینانه ای را در محکومیت حمله وحشیانه به الدراز ترتیب دادند.

همچنین مناطق ستره، کرزکان، النبیه صالح، البلاد القدیم، الدیه، کرباباد، المالکیه، الدیر، النعیم، جدحفص، شهرکان، المصلی، مقابه، و السهله الشمالیه نیز شاهد تظاهرات مشابه بود.

از سوی دیگر اهالی الدراز موفق شدند مجددا به میدان تحصن در مجاورت منزل آیت الله قاسم برسند. منابع خبری از درگیری ها در خیابان منتهی به منزل شیخ عیسی قاسم در پی حرکت اهالی برای شکستن محاصره منزل ایشان خبر دادند.

مساجد الدراز نیز مملو از اهالی است که برای ساماندهی صفوف خود و حرکت به سمت منزل مرجع دینی خود آماده می شوند.

در همین حال تلویزیون بحرین اعلام کرد که ۲۸۶ نفر روز سه شنبه در منطقه الدراز دستگیر شده اند. وزارت کشور بحرین طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله به این منطقه که محل سکونت آیت الله عیسی قاسم است، ۲۸۶ نفر را بازداشت کرده است.

همچنین «عادل المرزوق» از فعالان حقوق بشر بحرین به منظور انجام تحقیقات از سوی دستگاه های امنیتی رژیم آل خلیفه در منطقه «المحرق» احضار شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج