۴۷۴۵۸۸
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

دولت ننگ گران خریدن گاز از ترکمنستان را نپذیرفت

نماینده تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۸۶ ترکمنستان گاز را به قیمت ۹ برابر به ایران فروخت که امسال دولت این حقارت را نپذیرفت تا سیاست ملی بر صرفه جویی قرار گیرد.

ایسنا: نماینده تنکابن در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال ۸۶ ترکمنستان گاز را به قیمت ۹ برابر به ایران فروخت که امسال دولت این حقارت را نپذیرفت تا سیاست ملی بر صرفه جویی قرار گیرد.

شمس الله شریعت نژاد در مراسم بهره برداری از پروژه های گازرسانی به هشت روستای تنکابن با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی است تا دستاوردهای نظام و آثار انقلاب اسلامی ایران در جهان را مرور کنیم، تصریح کرد: آثار و برکات نظام به هر کجا می نگریم مشهود است و این عزت و آبرو در انقلاب ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا برای اینکه جایگاهی پیدا کند، مجبور به هدف قرار دادن ایران شده است، گفت: بزرگترین اشتباه رژیم پهلوی تکیه بر دشمن به جای تکیه بر مردم بود و باید به یاد داشته باشیم که هر زمان غرور بر فردی غلبه کند، سرنگون خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط گاز مازندران و کشور تصریح کرد: ایران دومین کشور دارای منابع گازی است اما با صرفه جویی نکردن بسیاری از منابع خود را از میان می بریم.

وی با بیان اینکه امروز در کشور ۷۳۰ میلیون مترمکعب گاز مصرف می شود که تنها ۶ میلیون آن وارد می شود، افزود: در سال ۸۶ ترکمنستان گاز را به قیمت ۹ برابر به ایران فروخت که امسال دولت این حقارت را نپذیرفت تا سیاست ملی بر صرفه جویی قرار گیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • فافا

      این کشور های خورده ریزه هم حالا واسه ما آدم شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج