۴۷۱۱۹۶
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

تجمع کارکنان «ثامن الحجج» مقابل بانک مرکزی

جمعی از کارکنان موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج در ادامه پی گیری وضعیت اشتغال خودامروز (۱۱بهمن ماه) با سفر به تهران در مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند.

خبرگزاری ایلنا: جمعی از کارکنان موسسه مالی اعتباری ثامن الحجج در ادامه پی گیری وضعیت اشتغال خودامروز (۱۱بهمن ماه) با سفر به تهران در مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کردند.

کارکنان حاضر در تجمع امروز که تعدادشان ۱۰۰نفر گزارش شده، واز نقاط مختلف کشور برای پی گیری وضعیت اشتغال خود عازم تهران شده اند گفتند: هرکدام از ما در موسسه ثامن الحج بین ۴ تا۱۲ سال سابقه کار داریم که با مختل شدن فعالیت این موسسه مالی، از دی ماه سال گذشته با مشکل امرار معاش روبرو شده‌ایم.

آنها با یادآوری اینکه در مجموع شمار آنها نزدیک به ۲۷۰۰ نفر می‌شود که تا پیش از این اتفاق در ۴۷۰ شعبه موسسه ثامن الحجج در سراسرکشور مشغول کار بودند، افزودند: بانک مرکزی با همراهی شورای ‌عالی پول اعتبار و قوه قضائیه قبل از آنکه دستور انحلال این موسسه را صادر کنند باید به وضعیت شغلی کارکنان ثامن الححج سر وسامان می دادند.
تجمع کارکنان «ثامن الحجج» مقابل بانک مرکزی

این تجمع کنندگان در ادامه افزودند : بعد از واگذاری مسئولیت سرپرستی حساب‌های مشتریان این موسسه به بانک پارسیان قرار بود همین بانک نیز در مورد وضعیت شغلی کارکنان موسسه ثامن‌الحجج تصمیم گیری کند و در همین رابطه حتی مسئولان بانک مذکور در یک نوبت از ۱۵۰۰ نفر از کارکنان ثامن الحجج آزمون استخدامی اخذ کردند که هنوز نتیجه آن مشخص نشده است.

به گفته آن‌ها امروز برای دومین بار است که برای پی گیری مطالبات صنفی خود به تهران آمده ایم ،در تجمع روز نخست که در تاریخ ۱۳ دی ماه مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی انجام شد از طرف هیات رئیسه مجلس و فراکسیون کارگری نامه ای به بانک مرکزی نوشته شد که تا امروز نتیجه ای در بر نداشته است.

کارکنان موسسه ثامن الحجج در ادامه می‌گویند برهمین اساس برای دومین بار اجتماعات صنفی خود را که از مدتها قبل از شهر ها وشهرستانهای مختلف آغاز شده است در تهران منسجم کرده ایم .

تجمع‌کنندگان که به نمایندگی از جمعیت ۲۷۰۰ نفری کارکنان این موسسه مالی اعتباری عازم تهران شده وهم اکنون مقابل ساختمان بانک مرکزی تجمع کرده اند در ادامه می‌گویند تا زمان قطعی نشدن نتیجه در تهران می‌مانیم و به شهر‌هایمان بازنمی‌گردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      موسسه و هر شرکتی مثل ثامن برای مجوز وثیقه سنگین میذارن در بانک مرکزی برای اینطور اتفاق ها
      حالا چرا بانک پولی مردم و حقوق رو از اون محل تامین نمیکنه

    • محمد سلطان

      همانطوری که با پارتی رفتید واستخدام شدید همانطور هم منحل شدید الان اعتراض نداره تو همه جای کشور استخدام وبعدش اخراج و تعدیل نیرو هم هست خون شما رنگین تر از یه کارمند یا کارگر بخش خصوصی یا دولتی دیگر نیست که دولت بیاد به همه شما کار بده ! حالا میتونید از نوشروع کنید! من خودم 7بار از اول شروع کردم هرجا کار کردم به علت رکود ورشکست شد والان کار آفرین شدم وافسوس میخورم چرا زودتر کار کردن برای خودم را شروع نکردم!

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نظر بسيار سنجيده و درستي ارائه كرديد . و آفرين بر شما كه كار آفرين شدي دل بستن به مشاغل كارمندي بخصوص شركتهاي توليدي سرابي بيش نيست و آدم رو گرفتار ميكنه .

    • فضولباشی

      چراموسسات کلاهبردارعمومامشهدی هستند

    • بدون نام

      واسه اینکه مشهدی ها خیلی اقا تسریف دارند خخخ

    • بدون نام

      برادر من شما هم فردا یه متر جا میخوابی کسی منکر پارتی بازی نیست ولی والله خیلیها هم بدون پارتی رفتن با هزار امید,... ماهها زن وبچه شونو خونه گذاشتن و واسه گذروندن دوره از, شهرستان راهی مراکز استان شدن.... شما بفرما که کارفرمایی اگه یه کارگر ساده بخوای که کسی سفارشش رو نکرده میگیریش.... به خدا نه به همون دینی که خیلیاتون فقط اسمش رو بلدین نه.... اشتغال تو قانون اساسی این کشور جزو وظایف دولته....کسی با ساماندهی مشکل نداره ولی وقتی که نه به مردم ونه به کارمندی که نقشی توی اخذ یا عدم اخذ مجوز نداشته با بی تدبیری ضربه نخوره

    • بدون نام

      تو این مملکت کی سر کاره یا جونها افسردن یا از بیکاری خودکشی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج