فیسبوک استفاده از تبلیغات در مسنجر را آغاز کرد
حال که چند ماهی از تلاش های جدی فیس بوک برای ترغیب کاربران خود را به استفاده از اپلیکیشن گفت و گوی اختصاصی مسنجر ترغیب کند می گذرد، مشخص شده است که چرا این کمپانی تا به این اندازه خواستار مهاجرت کاربران به اپلیکیشن مسنجر بود.
حال که چند ماهی از این تلاش های جدی فیس بوک می گذرد، مشخص شده است که چرا این کمپانی تا به این اندازه خواستار مهاجرت کاربران به اپلیکیشن مسنجر بود. بر اساس پستی که اخیراً در مسنجر بلاگ منتشر شده است، شرکت فیس بوک اعلام کرد که استفاده و گنجاندن تبلیغات در این اپلیکیشن پیام رسان را به صورت آزمایشی آغاز کرده است.
در بیانیه فیس بوک در این خصوص آمده است: «قصد داریم در هفته جاری، به صورت آزمایشی و در مقیاس بسیار کوچک، این امکان را برای کسب و کارهای استرالیایی و تایلندی فراهم کنیم تا تبلیغات خود را در هوم اسکرین مسنجر قرار دهند. بدین معنی که شرکت ها می توانند تبلیغات خود را در قسمت پایینی گفت و گوهای اخیر کاربران قرار دهند. به بیانی دیگر، محل قرارگیری این تبلیغات شبیه به محل نمایش نوتیفیکیشن های تولد و یا محلی که آنلاین و یا آفلاین بودن مخاطبین مشخص می شود، خواهد بود.»
این تبلیغات به هیچ عنوان قابل حذف کردن نخواهند بود، اما در عوض کاربران می توانند آن ها را پنهان کرده و یا گزارشی را مبنی بر نامربوط بودن این تبلیغات به فیس بوک ارسال کنند. حال باید منتظر ماند و واکنش کاربران در مواجهه با این تصمیم جدید کمپانی فیس بوک را دید. بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا این تبلیغات خللی را در نحوه کار کاربران با این اپلیکیشن بوجود خواهند آورد و یا اینکه با آن کنار خواهند آمد.
ارسال نظر