۴۶۳۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

دستور جاسبی به مسئولان دانشگاه آزاد

رئيس دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان اين دانشگاه گفت: سريالي ساختمان نسازيد و تمام ساختمان‌هاي مورد نياز خود را همزمان با هم شروع كنيد و ساخت و سازها را توسعه دهيد.

رئيس دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان اين دانشگاه گفت: سريالي ساختمان نسازيد و تمام ساختمان‌هاي مورد نياز خود را همزمان با هم شروع كنيد و ساخت و سازها را توسعه دهيد.


عبدالله جعفرعلي جاسبي رئيس دانشگاه آزاد در مراسم افتتاح پروژه‌هاي عمراني دانشگاه آزاد مركز بوانات، با اشاره به روند شكل‌گيري دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد در سال ۶۱ با كمك يك ميليون تومان حضرت امام‌خميني(ره) در ساختمان استيجاري واقع در خيابان اسكندري كار خود را آغاز كرد.

وي افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامي داراي ۴۲۰ واحد و مركز دانشگاهي ،۱۷ منطقه، ۲۵ شعبه فعال علوم و تحقيقات، ۴ ميليون فارغ التحصيل، يك ميليون و ۶۰۰ هزار دانشجو و بيش از ۲۰ ميليون متر مربع فضاي آموزشي است.

رئيس دانشگاه آزاد با بيان اينكه موفقيت‌هاي دانشگاه آزاد حاصل الطاف الهي است، خاطرنشان كرد: تمام دستاوردها و موفقيت‌هاي دانشگاه آزاد در عرصه‌هاي مختلف ملي وبين‌المللي حاصل الطاف و ياري خداوند بوده است و ما كمترين نقش را در اين زمينه داشته‌ايم.

جاسبي با اشاره به كار توأم با عشق و علاقه مسئولان در دانشگاه آزاد گفت: رمز موفقيت و پيروزي دانشگاه آزاد همت، تلاش و كار با عشق، انگيزه و علاقه است.

وي خطاب به مسئولان دانشگاه آزاد مركز بوانات اظهار داشت: سريالي ساختمان نسازيد و تمام ساختمان‌هاي مورد نياز خود را همزمان با هم شروع كنيد و ساخت و سازها را توسعه دهيد.

رئيس دانشگاه آزاد با اشاره به افزايش امكانات در مراكز و واحدهاي دانشگاهي خاطرنشان كرد: تمام واحدهاي دانشگاهي بايد داراي سالن تربيت‌بدني، سلف سرويس، مسجد و خوابگاه باشند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: در صورت تأمين هيئت علمي و توسعه فضاي عمراني مركز بوانات به واحد دانشگاهي تبديل مي‌شود.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

دستور جاسبی به مسئولان دانشگاه آزاد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج