۴۳۹۲۱۳
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

روی کار آمدن ترامپ، اوکراین را شوکه کرده

هفته‌ نامه آرگومنتی‌ای‌فاکتی در گزارشی روی کار آمدن ترامپ در امریکا را ضربه ای شوک برانگیز به سیاستمداران غربگرای اوکراین تعبیر کرده و احتمال داده است که پوروشنکو قربانی این تغییر شود.

خبرآنلاین: هفته‌ نامه آرگومنتی‌ای‌فاکتی در گزارشی روی کار آمدن ترامپ در امریکا را ضربه ای شوک برانگیز به سیاستمداران غربگرای اوکراین تعبیر کرده و احتمال داده است که پوروشنکو قربانی این تغییر شود.

جو سیاسی واشنگتن پس از انتخاب شدن دونالد ترامپ به سمت رئیس‌جمهور آمریکا بطور محسوس تغییر کرده است. در نتیجه در کشورهای وابسته به واشنگتن اوضاع متلاطم می‌شود.

بنظر می‌رسد حکومت اوکراین از چند ماه پیش پیگیری احوالات جاری در واشنگتن را به کنار گذاشته بود. پس از پیروزی ترامپ، نخبگان اوکراینی دچار شوک شدند.

ترامپ کسی بود که طی مبارزه انتخاباتی در مورد کشور حیرت انگیزی مانند اوکراین اظهار محبت نکرده بود. او حتی از ملاقات با پوروشنکو رئیس جمهور آن خودداری کرد. در نتیجه پوروشنکو ناچار شد به ملاقات با هیلاری کلینتون اکتفا کند که حالا به امر مطلقاً بی‌فایده تبدیل شده است.

پس از آن مقامات اوکراین به لانه خزیدند. گفته مي‌شود اطلاعاتی (بدنام کننده) در مورد خود پوروشنکو به سرویس‌های ویژه آمریکایی سپرده شده است.

چرا امروز و چرا به آمریکایی‌ها؟ از قرار واشنگتن برای تغییر مقامات اوکراین آماده مي‌شود و می‌خواهد کار را به نحوی ترتیب دهد که اوباما، رئیس‌جمهور در حال وداع گفتن، آبروی خود را حفظ کند.

از قرار واشنگتن معتقد است تغییر رهبری اوکراین می‌تواند حداقل بطور موقت اوضاع اوکراین را آرام کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج