۴۱۰۹۶۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

دولت قبل و مفاسدي که هر روز عيان مي‌شود

دولت قبل در کميسيون اصل «۹۰»، پرونده تخلفات زيادي دارد و به‌نظر مي‌رسد قوه قضائيه بايد به آنها رسيدگي کند. باعث تأسف است که اين تخلفات وسيع که در دولت محمود احمدي‌نژاد اتفاق افتاده، در برخي مواقع، بدون رسيدگي مانده است.

محمود صادقی در وقایع اتفاقیه نوشت: دولت قبل در کميسيون اصل «۹۰»، پرونده تخلفات زيادي دارد و به‌نظر مي‌رسد قوه قضائيه بايد به آنها رسيدگي کند. باعث تأسف است که اين تخلفات وسيع که در دولت محمود احمدي‌نژاد اتفاق افتاده، در برخي مواقع، بدون رسيدگي مانده است.
طبق اظهارات سخنگوي کميسيون اصل «۹۰» قانون اساسي، باز هم يک پرونده تخلف در دولت قبل مطرح شده که مربوط به دکل نفتي مکزيک است که در طوفان متلاشي شده ولي با وجود اینکه تنها چهار يا پنج ميليون دلار قيمت داشته، به قيمت ۳۷ ميليون دلار خريداري شده است که جاي تأسف دارد؛ هزينه‌هاي تحميلي‌ای که معلوم نيست با چه استدلالي بر بدنه اقتصاد کشور و سفره مردم در دولت قبل تحميل شده است.
من به‌عنوان رئيس فراکسيون شفاف‌سازي اقتصادي مجلس، معتقد هستم که جاي تأسف و شگفتي است که اشخاصي در دولت گذشته با اين حجم گسترده تخلف، منابع کشور را اتلاف کرده‌اند و کسي پاسخگو نيست. بي‌ترديد، بايد در اولين فرصت، به اين حجم از تخلفات از سوي دستگاه قضائي رسيدگي شود؛ زیرا اعتماد مردم به‌سادگي به‌دست نيامده که با اين تخلفات، به‌سادگي از دست برود.
ما به‌عنوان نمايندگان مجلس، در حد توان خود اين تخلفات را يادآوري، سؤال و پيگيري مي‌کنيم ولي نهاد ديگري بايد پاسخگو باشد که نيست؛ البته در کميسيون اصل «۹۰»، دولت قبل پرونده‌هاي تخلف زيادي دارد که اين مورد، نمونه کوچکي از اين تخلفات است و اميدوار هستيم نهادهاي متولي براي بهبود وجهه کشور، نزد افکار عمومي بتوانند در سريع‌ترين زمان به اين امور رسيدگي کنند. قوه قضائيه بايد اين موضوع‌ها را پيگيري کند ولي متأسفانه درباره پرونده، تخلفات ديگري هم که مطرح شده بودند، هنوز تعيين‌تکليف نشده است؛ البته مجلس گذشته هم در‌اين‌باره کوتاهي کرده و نظارت واقعي بر عملکرد رئيس‌جمهوری وقت نداشته است ولي در اين مجلس بايد با موضوع‌ها به‌طور جدي، برخورد و مسائل را پيگيري کنيم؛ هرچند در نهايت، صدور حکم و پيگيري آنها با قوه قضائيه است و ما به اين نهاد، کمک مي‌کنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حاکم

      سلام
      آقای محمود صادقی برادر مومن من لطف کنید از تخریب دکتر محمود احمدی نژاد دست بردارید لطفأ بفکر مرغ باشید که دیروز ۶۵۰۰ بود ولی امروز شد ۷۷۰۰ خواهشن انرژی خود را صرف تخریب احمدی نژاد نکنید این بابا دیگه رفت کنار . تا کی میخواهید بزنید تو سرش ؟
      مطمئن باشید گزینه اصلی و رقیب روحانی تا زمان انتخابات معرفی نمیشه تا شما تخریبش نکنید ولی انشالله در تاریخ ۹۶ همه مردم رای خودشون رو به کاندید مخالف روحانی خواهند داد.به امید خدا

    • کرم صابر

      متاسفم هرگندی که تو جامعه هست به دولت قبل ربط میدین خواهشا مردم رو ... گیر نیارین من خودم کارخونه دارم خدا میدونه تو این سه سال و پنج ماه و چهاروز به کارگرا چی گذشته.چهار ساله همش میگین دولت قبل خراب کرد نخواستیم درشتش کنین برگردونین بحال سابقش خیلی هم راضی بوویم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج