۳۸۷۲۲۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دیدار ترامپ با نمایندگان نهادهای اسلامی آمریکا

دبیرکل شورای نهادهای اسلامی در آمریکا اعلام کرد که رهبران این نهادها هیچ مانعی در دیدار با دونالد ترامپ نمی‌بینند.

خبرگزاری ایسنا: دبیرکل شورای نهادهای اسلامی در آمریکا اعلام کرد که رهبران این نهادها هیچ مانعی در دیدار با دونالد ترامپ نمی‌بینند.

دبیرکل شورای نهادهای اسلامی آمریکا در مصاحبه با ایلاف گفت: ما با دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه تماس برقرار می‌کنیم و اکنون دیدارها با مسئولان کمپین انتخاباتی ترامپ را آغاز کرده‌ایم. ما برای بررسی بسیاری از مسائل و آگاهی یافتن از میزان آمادگی وی برای پیوستن مسلمانان به کمپینش و فعالیت آن‌ها در دولت وی در صورت پیروزی در انتخابات با وی دیدار خواهیم کرد.

اسامه جمال گفت: من هفتم اوت گذشته با هدف تقویت طرح یک میلیون رأی دهنده که از پوشش دهی رسانه‌ای جهانی برخوردار شده است، دیدار کردم. هدف اصلی تشویق مسلمانان برای شرکت بی‌سابقه در انتخابات در تمامی ایالت‌ها و شهرهاست. ما با اقلیت‌های دیگر نیز تماس برقرار می‌کنیم تا جبهه جدیدی را برای بسیج تمامی امکانات تشکیل دهیم.

وی درباره چگونگی برخورد با آن‌ها به عنوان نهادهایی در این انتخابات و امکان ترغیب رأی دهندگان برای رأی دادن به یک نامزد مشخص گفت: ما از هیچ کسی حمایت نمی‌کنیم با این حکم که نهادهایی معاف از پرداخت مالیات هستیم اما در هر حال کسی که از اقلیت مسلمان انتقاد و مسلمانان را از ورود به کشور منع می‌کند احتمالا حمایتی از این اقلیت دریافت نمی‌کند.

اسامه جمال درباره خطر تندروها گفت: ما در واقع خواهان ورود تندروها به آمریکا نیستیم و با ترامپ درباره ممانعت از ورود افراد خرابکار به کشور هم عقیده هستیم اما ترامپ ابتدا سخنانش را براساس گرایش نژادی تعمیم داد. ترامپ اظهارات تد کروز، سناتور جمهوری‌خواه آمریکایی درباره نظارت بر مساجد را ستود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج