امضای ۴ قرارداد جدید با خودروسازان خارجی
رئیس هئیت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)گفت: در آینده نزدیک شاهد خبرهای جدید و خوبی در صنعت خودرو خواهیم بود.
خبرگزاری ایسنا: رئیس هئیت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)گفت: در آینده نزدیک شاهد خبرهای جدید و خوبی در صنعت خودرو خواهیم بود.
منصور معظمی در حاشیه مراسم آغاز تولید انبوه رنو ساندرو استپوی اظهار کرد: تا پایان امسال سه تا چهار قرارداد جدید در صنعت خودرو با خودروسازان معتبر جهان خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه افزاش تولید افزایش کیفیت و رضایت مشتریان از سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در صنعت خودرو است، خاطر نشان کرد: البته در مورد کیفیت خودروهای تولیدی، مشتریان باید قضاوت کنند اما با توجه به شاخصههایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین کرده وضعیت خودروهای داخلی نسبت به سال گذشته ارتقاء پیدا کرده است.
معظمی ادامه داد: البته سیاست کلی این است که به سمتی برویم که رضایتمندی مشتریان و کیفیت خودروهای داخلی بیشتر بشود.
وی افزود: در چهار ماه نخست امسال شاهد رشد ۴.۴ درصدی در بخش صنعت بودیم که علاوه بر آن اگر برنامه تولید خودرو تا پایان سال جاری محقق شود رشد اقتصادی مد نظر دولت برای سال جاری نیز محقق خواهد شد.
رئیس هئیت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با بیان اینکه به هیچ وجه بازار خودرو ایران برای ورود خودروهای آماده خارجی باز نخواهد بود، اظهار کرد: خودوراسازان خارجی به شرطی میتوانند وارد ایران شوند که علاوه بر استفاده از توان قطعهسازان داخلی، محصولات خود را صادر کنند. شرکتهایی مانند پژو و سیتروئن و شرکتهای دیگری که در آینده میآیند، حتما باید ۳۰ تا ۴۰ درصد خودروهای تولیدی در ایران را صادر کنند.
وی تصریح کرد: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده حداکثری از توان داخلی در صنعت خودرو است. وجود ۴۰ درصد ساخت داخل برای تمام خودروهای جدید ساخت ایران الزامی بوده و بر همین اساس وزات صنعت، معدن و تجارت با خودرو ساز مربوطه برخورد خواهد کرد.
منصور معظمی در حاشیه مراسم آغاز تولید انبوه رنو ساندرو استپوی اظهار کرد: تا پایان امسال سه تا چهار قرارداد جدید در صنعت خودرو با خودروسازان معتبر جهان خواهیم داشت.
وی با بیان اینکه افزاش تولید افزایش کیفیت و رضایت مشتریان از سیاستهای وزارت صنعت، معدن و تجارت در صنعت خودرو است، خاطر نشان کرد: البته در مورد کیفیت خودروهای تولیدی، مشتریان باید قضاوت کنند اما با توجه به شاخصههایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت تعیین کرده وضعیت خودروهای داخلی نسبت به سال گذشته ارتقاء پیدا کرده است.
معظمی ادامه داد: البته سیاست کلی این است که به سمتی برویم که رضایتمندی مشتریان و کیفیت خودروهای داخلی بیشتر بشود.
وی افزود: در چهار ماه نخست امسال شاهد رشد ۴.۴ درصدی در بخش صنعت بودیم که علاوه بر آن اگر برنامه تولید خودرو تا پایان سال جاری محقق شود رشد اقتصادی مد نظر دولت برای سال جاری نیز محقق خواهد شد.
رئیس هئیت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) با بیان اینکه به هیچ وجه بازار خودرو ایران برای ورود خودروهای آماده خارجی باز نخواهد بود، اظهار کرد: خودوراسازان خارجی به شرطی میتوانند وارد ایران شوند که علاوه بر استفاده از توان قطعهسازان داخلی، محصولات خود را صادر کنند. شرکتهایی مانند پژو و سیتروئن و شرکتهای دیگری که در آینده میآیند، حتما باید ۳۰ تا ۴۰ درصد خودروهای تولیدی در ایران را صادر کنند.
وی تصریح کرد: سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت استفاده حداکثری از توان داخلی در صنعت خودرو است. وجود ۴۰ درصد ساخت داخل برای تمام خودروهای جدید ساخت ایران الزامی بوده و بر همین اساس وزات صنعت، معدن و تجارت با خودرو ساز مربوطه برخورد خواهد کرد.
پ
نظر کاربران
به چه دردی می خوره وقتی قیمتشون بالاست ۰ با این اقتصاد مردم پول پراید ۲۰میلیونی رو هم ندارن۰
اولا قیمت بانوع خودرو وکیفیت اون اصلا همخونی نداره، دوما همین لگنهای داخلی باید چندماه تونوبت باشی بعدشم میگن هنوز آماده نیست دوسه ماه دیگه طولش میدن، یکی ازدوستان ال نود پارس خودرو ثبت نام کرده بود سر موعد تحویل ندادن بعدازدوماه دعوا وبروبیا اینقدر روز تحویل اعصابش خراب شده بود که بعد تحویل همونجا تصادف کرده بود