۳۷۸۶۴۹
۱۹ نظر
۵۰۱۰
۱۹ نظر
۵۰۱۰
پ

برکناری ۱۳ مدیر با فیش حقوقی کلان

محمدباقر نوبخت؛ سخنگوی دولت درباره حقوق های نجومی و اقداماتی که برای بازستاندن حق مردم در این رابطه صورت گرفته است گفت: مدیرانی که پرداخت ها و دریافت های غیرعادلانه در مورد آنها اعمال شده بود مورد شناسایی قرار گرفتند و تا کنون ۱۳ نفر عزل شدند.

خبرگزاری میزان: محمدباقر نوبخت گفت: محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جریان یک مصاحبه تلویزیونی با اشاره به اصلاح نظام پرداخت بازنشستگان اظهار کرد: حقوق و مزایای کسانیکه پیش از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری، بازنشسته شده بودند با افرادی که پس از اجرای این قانون بازنشسته شدند متفاوت است؛ بنابر این دولت در لایحه بودجه ۹۵ برای رفع این تبعیض و تفاوت تدابیری را اندیشیده است.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی پیرامون موضع دولت در قبال حقوق های نجومی و اقداماتی که برای بازستاندن حق مردم در این رابطه صورت گرفته است، گفت: این امر بررسی شده و مدیرانی که پرداخت ها و دریافت های غیرعادلانه در مورد آنها اعمال شده بود مورد شناسایی قرار گرفتند و تا کنون ۱۳ نفر عزل شدند.

نوبخت بیان داشت: دولت به رغم اینکه مدیران خود را سرمایه اجتماعی می داند اما در این خصوص هیچ تفاوتی را برای هیچ فردی قائل نیست و با همه کسانیکه از این دریافت های غیرعادلانه داشته اند برخورد شده است.

سخنگوی دولت در ادامه با اشاره به اینکه بیش از دو میلیارد تومان از ارقامی که به عنوان پاداش و حقوق به صورت غیرعادلانه به برخی افراد داده شده بود مسترد شده است، تصریح کرد: با مصوبه ای که در شورای حقوق و دستمزد داشتیم، تمام مستثنیات قانون مدیریت خدمات کشوری مشمول این مصوبه شدند بطوریکه حداکثر دریافتی مقامات سیاسی و مدیران بنگاهها مشخص شد و اطمینان داریم که از این به بعد شاهد شکل گیری موردی مشابه حقوق های نجومی نخواهیم بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: از دستگاههای نظارتی این درخواست را داریم که با دقت همه دریافت ها را کنترل کنند تا هیچ دریافتی به صورت غیرعادلانه و بیش از مصوبه تعیین شده شورای حقوق و دستمزد نباشد.

نوبخت افزود: با مدیرانی که از این دریافت های ناعادلانه داشتند برخورد می شود و هیچ کس حتی آنهایی که دارای سوابق خوب اجرایی و مدیریتی هستند هم در این برخوردها استثنا قرار نمی گیرند.

سخنگوی دولت در پایان خاطرنشان کرد: طبق برنامه ای که از سوی دولت پیشنهاد شد و مورد موافقت مجلس نیز قرار گرفت مقرر شد پرداخت تمامی مطالبات بازنشستگان، فرهنگیان، کشاورزان به ویژه گندمکاران و پیمانکاران، از همین ماه آغاز شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی

      ایا فقط برکناری کافیه ؟؟؟؟
      مگه اینا دزدی نکردن -چرا با این کارا مردمو نسبت به نظام بدبین میکنن - پس مجازات اینا چی میشه - اگه این وضع ادامه داشته باشه میاد دزدی میکنه بعدش هم برکنار میشه دیگه

      پاسخ ها

      • پلنگ

        دزدي

    • محمد

      سلام وخسته نباشيد
      ١٣ نفر ايا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بعد از برکنار شدن هم غمی ندارن ،چونکه تا هفت پشتشون ،نوه ونتیجه شون ،پول های دزدی دارن بخورن ،با افتخار میگن باز نشسته شدیم

    • سارا

      البته برکناری و گمارده شدن به پستی بالاتر و بهتر..
      D:

    • محمد حسین

      جناب نوبخت مدیران نجومی را چگونه می آورید و چگونه عزل میکنید همانگونه که مردم را نهیب به گرسنگی میدهی که اگر تحریم ها رفع نمی شد ولی خود خاویار کیلویی یک میلیون تومان بخوری و ریخت و پاش ا

      پاسخ ها

      • ایراندوست

        آقای محمد حسین خان عزیز هیچ ناراحت نباشین اگر نوبخت راست بگوید باید اول ..........

    • بدون نام

      هر وقت اسامی آنان و مسئولیت آنان را اعلام کردی من باور میکنم در غیر اینصورت جز مشتی دروغ چیز دیگری
      نیست،

    • بدون نام

      اینا که رو نیمکت ذخیره بودن .دخیره تر میشن ؟

    • فرهنگی

      هنوز فیش هایی که پرداخت می شود در برابر فیش های کارگران وکارمندان و فرهنگیان وتمام حقوق بگیران غیر ستادی ومدیران نجومی می باشداختلاف حقوق یک میلیونی با حداقل 10 میلیونی نجومی نیست؟ دستبرد در بیت المال حکمش اعدام است نه برکناری

    • بدون نام

      باید مثل حضرت علی با کسانی که به بیت المال دست درازی می کنند رفتار کرد

    • بدون نام

      والله آقای مقدم بانک تجارت عین ..........پشت میز ریاست نشسته و.................

    • علی

      حرفهای نوبخت رااصلا باورنکنید...............

    • حسن

      ای. آقا یه دروغی گفت. شما چرا باور می کنید. ایشون با اون لبخند و خنده مردم رو می پیچونه و طوری وانمود میکنه که انگار عیبی اتفاقی نیفتاده

    • بدون نام

      اقای نوبخت رحم کن تواین گرونی اونارو برکنارنکن بدبختا ازگشنگی میمیرن .برگردون سرکارشون دیگه قول میدن ازاینجورکارای بدبد نکنن .

    • مسعود

      فقط خدا از نیت آدما خبر داره. دولت محترم اگر واقعا میخواست با این پدیده شوم مبارزه بکنه باید خیلی بی سر و صدا بازرسی هاش رو شروع میکرد و بعد از اینکه افراد خاطی رو کشوند پای محاکمه موضوع رو رسانه ای میکرد. نه اینکه اول این قضیه رو جار بزنن تا هرکی ریگی به کفشش هست بره استفا بده و یا کارهاش رو راست و ریس کنه.

    • جوان بدبخت بیکار

      دقیقن این حرفو 2 ماه پیش هم گفتی*** داداش زور شما فقط به کف جامعه میرسه این نداریم نداریم فقط واسه مردم بدبخته*** اونا که خوردنو بردن رو ... یارو تا خرخره دزدی کرده الان میگه برکنار کردیم 950 نفر خوردن این هروز میگه 13 نفر .............

    • بیتا

      لابد این مدیرانم از زیر دستان احمدی نژاد بودن اره
      باو درود بر احمدی نژاد .بعدش از کجا معلوم ک برکنار شدن ما ک چیزی ندیدیم دروغ یا راستش خدا میدونه
      راستی اقای نو بخت خودت چقد حقوق میگیری؟

    • بدون نام

      بابا اینها ذخائر شما هستند بر کنار نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج