تبلیغات عجیب این روزها در اتوبانهای تهران
یکی از شیوههای تبلیغاتی که از سالهای گذشته مورد توجه سازمانها، نهادها و شرکتها بوده، تبلیغات بنری روی بیلبوردهای نصب شده در سطح شهر و حاشیه اتوبانهاست که تاثیر قابلتوجهی نیز در زمینه برندسازی در اذهان عمومی دارد.
این اثر بخشی زمانی بهتر و بیشتر میشود که طراح آنها به گونهای خلاقانه عمل کرده باشد و طرح روی بیلبورد را به نحوی از بقیه طرحهای مرسوم تبلیغاتی متمایز کند. این تمایز میتواند در رنگ، نوع نوشته و فونت آن، درست یا غلط بودن املای کلمات به کار رفته و همچنین در تصاویر استفاده شده در بنر و نحوه برجستهکردن محصول یا خدمات ارائه شده توسط شرکتها باشد.
این شرکت با انتشار تصاویر آگهیهای اجناسی که مردم برای فروش در سایت قرار دادهاند بر بیلبوردهای سطح شهر تهران توانسته است این سوال را در ذهن بینندگان به وجود آورد که " آیا بهتر نیست برای تهیه کالایی که در بازار با قیمت بالاتری به فروش میرسد از سایت شیپور استفاده کرد و همان کالا را با قیمت کمتری خرید؟"
این موضوع درباره مساله مهمی همچون استخدام و پیداکردن شغل متناسب با تخصص و تحصیلات هم صدق میکند، چرا که یکی از مهمترین دستهبندیهای سایت شیپور استخدام است، که با استفاده از آن کارجوها و کارفرماها میتوانند یکدیگر را پیدا کنند.
در واقع شیپور با داشتن این امکان، واسطههای میان کارجوها و کارفرمایان را حذف کرده؛ چرا که هر دو طرف میتوانند با ثبت آگهی رایگان، به کارمند مورد نظر یا کارفرمای خود دسترسی پیدا کنند، این موضوع در جامعه امروز ما از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که فضای استخدام و کاریابی قدری آشفته است، اما سایتی مثل شیپور که ۲۲ هزار و ۹۰۰ فرصت استخدام را به صورت رایگان در اختیار مخاطب قرار میدهد، میتواند تا حد بسیار زیادی این آشفتگی بازار استخدام را سروسامان بدهد.
نظر کاربران
پول گرفتید براش تبلیغ کنیدا زرنگا