۳۶۸۲۶۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرنشینان بالگرد پاکستانی آزاد شدند

شش سرنشین بالگرد پاکستانی که به اسارت گروه طالبان افغانستان در آمده بودند، آزاد شدند.

خبرگزاری مهر: به گزارش روزنامه «پاکستان»، گزارشها حاکی از آن است که شش سرنشین بالگرد پاکستانی که در ولایت «ازره» ولایت لوگر افغانستان توسط گروه طالبان افغانستان دستگیر شده بودند با رایزنی هیئت پاکستانی با مقامات این گروه در افغانستان آزاد شدند.

مقامات دولتی پاکستانی تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده اند اما خبرها حاکی از آن است که این شش سرنشین بالگرد پاکستانی در مرز «چترال» تحویل مقامات پاکستانی شده اند.

امروز هیئتی از پاکستان برای رایزنی با مقامات گروه طالبان افغانستان به ولایت «لوگر» سفر کرده بودند. گروه طالبان افغانستان پیش از این اعلام کرده بود حاضر است بدون هیچگونه شرطی اتباع پاکستانی را آزاد و تحویل مقامات این کشور دهد.

شایان ذکر است عصر روز پنجشنبه هفته گذشته یک بالگرد پاکستانی از نوع «ام آی ۱۷» در شهر ازره ولایت لوگر فرود اضطراری کرد. پس از فرود اضطراری اعضای طالبان هفت سرنشین آن از جمله یک مهندس روسی و شش تبعه پاکستانی را به اسارت گرفتند.

دولت پاکستان اعلام کرد است: این بالگرد به منظور ترمیم و نوسازی به سوی ازبکستان در حرکت بوده و اجازه عبور از افغانستان را نیز داشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج