۳۵۰۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

به قصد فروش بیشتر!

فرصت طلبی کوکا کولا از انقلاب مصر

بیلبوردها در مصر از تصاویری پر شده که به نوعی از تحولات این کشور حمایت می کند، اما برای فروش بیشتر محصولات شرکت کوکاکولا.

کوکا کولا همچنین یک آگهی تلویزیونی طراحی کرده که با نام آسمان ،بچه ها را در حال راه رفتن در یک شهر غم بار خاکستری نشان می دهد که خورشید را برای به ارمغان آوردن یک آینده روشن برای شهر خود بیرون می کشند.

پپسی نیز با یک زمینه مشابه در یک آگهی تلویزیونی مردی جوان را به تصویر می کشد که انقلاب خود را از تخیلش شروع کرده است. تفکر او نشان داده شده و به موجب همین اندیشه، او شهر را با رنگ های شاد نقاشی می کند.




وال استریت ژورنال گزارش می دهد که برند های محلی از یک خط مشی مشابه برای اشاره به صاحب یک رستوران محلی که به مناسبت شروع جنبش مصر نام کافه خود را به " کافه بیست و پنجم ژوئن " تغییر داد، استفاده کرده اند.

با توجه به گزارش های دریافتی از شرکت تحقیقات تبلیغاتی و بازاریابی جهانی " Ipsos "، این رویکردها اختصاص بودجه تبلیغاتی را در مصر برای یک سری کالا های مصرفی افزایش داده است. این بودجه در مصر از 310 میلیون دلار در ماه فوریه امسال به 330 میلیون دلار در ماه می رسیده است.

منبع: خبر آنلاین

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

برترین مجله اینترنتی ایران

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج