۳۲۰۵۱۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

حمایت اصولگرایان از کاندیداهای مستقل

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اند و از کاندیداهای مستقل، متدین و سالم نیز حمایت خواهند کرد.

خبرگزاری ایسنا: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اند و از کاندیداهای مستقل، متدین و سالم نیز حمایت خواهند کرد.

محسن کوهکن با اشاره به فعالیت‌های جریان اصولگرایی برای مرحله دوم انتخابات مجلس دهم اظهار کرد: اصولگرایان خود را با نیازهای هر حوزه انتخابیه مطابقت می‌دهند و با توجه به ویژگی‌ آن منطقه، کاندیداهایی را معرفی کرده‌اند و ما نیز با شروع فرصت تبلیغات به حمایت از کاندیداهای اصولگرا خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز لیست کامل کاندیداهای اصولگرایان برای مرحله دوم انتخابات منتشر نشده است اظهار کرد:‌معمولا برای مراکز استان ها و یا حوزه‌هایی که تنها نیازمند یک نماینده است، لیستی منتشر نمی‌شود مدت هاست از تهران نیز برای حوزه‌های انتخابیه لیستی دیکته نمی‌شود. بنابراین کار انتخابات در استانها به اصولگرایان همان مناطق سپرده شده است.

کوهکن با بیان این که حمایت جریان اصولگرا از کاندیداهای مرحله دوم انتخابات در همان حوزه‌های انتخابیه باقی مانده معنا و مفهوم پیدا می‌کند گفت: جریان اصولگرایی در حوزه‌های انتخابیه باقی مانده مشعغول انجام فعالیت و ایجاد آمادگی برای مرحله دوم انتخابات هستند و این حمایت لزوما از تهران هدایت نمی‌شود بلکه با همکاری اصولگرایان همان حوزه‌های انتخابیه معنا و مفهوم می‌یابند .

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان با اشاره به اینکه اصولگرایان برای کسب ۶۹ کرسی باقی مانده مجلس دهم خود را تنها به افراد منتسب به این جریان محدود نخواهند کرد گفت: اصولگرایان در مرحله دوم انتخابات مساله را مقداری فراتر از جناح بندی‌ها دیده‌اندو از افراد مستقل سالم و متدین نیز حمایت خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج