۳۱۶۰۰۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

قیمت‌ گوشت و مرغ در بازار

قیمت‌ها از بازار مواد پروتئینی نشان می‌دهد که قیمت اقلام مختلف گوشت قرمز که در ماه گذشته افزایش پیدا کرده بود تا حدودی روند کاهشی پیدا کرده و قیمت گوشت مرغ با ثبات همراه شده است و اکنون کیلویی ۶۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: قیمت‌ها از بازار مواد پروتئینی نشان می‌دهد که قیمت اقلام مختلف گوشت قرمز که در ماه گذشته افزایش پیدا کرده بود تا حدودی روند کاهشی پیدا کرده و قیمت گوشت مرغ با ثبات همراه شده است و اکنون کیلویی ۶۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش های میدانی، قیمت گوشت قرمز که در اسفند سال گذشته و به ویژه در روزهای پایانی سال افزایش یافت به طوری که گوشت گوساله راسته به مرز کیلویی ۴۰ هزار تومان رسیده بود، در حال حاضر کیلویی ۳۶ هزار تومان در مغازه‌های سطح شهر عرضه می‌شود.

همچنین در میان سایر اقلام گوشت قرمز، گوشت گوساله ران ۳۴ هزار تومان، گوشت گوسفندی فیله کیلویی ۴۷ هزار تومان، گوشت گوسفندی ماهیچه کیلویی ۳۹ هزار تومان، گوشت استیکی کیلویی ۴۶ هزار تومان، گوشت چرخ کرده کیلویی ۳۶ هزار تومان، مغز ران گوسفندی کیلویی ۳۷ هزار تومان و هر کیلوگرم کله پاچه ۳۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر کیلوگرم گوشت مرغ که در روزهای پایانی سال گذشته به ۷۰۰۰ تومان رسیده بود در ایام تعطیلات و پس از آن روند کاهشی پیدا کرد و اکنون با ثبات نسبت قیمت به دو هفته هر کیلوگرم آن ۶۶۰۰ تومان عرضه می‌شود.

در میان دیگر اقلام گوشت مرغ،‌ فیله مرغ کیلویی ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان، سینه مرغ کیلویی ۷۸۰۰ تومان، ران مرغ کیلویی ۷۳۰۰ تومان، سینه جوجه کبابی کیلویی ۱۳ هزار تومان، بال مرغ کیلویی ۸۴۰۰ تومان، گردن مرغ کیلویی ۳۲۰۰ تومان و کله پاچه ۳۵ هزار تومان در مغازه‌های سطح شهر به طور متوسط قیمت دارد.

همچنین گوشت بوقلمون که مصرف کنندگان خاص خود را دارد کیلویی ۱۳ هزار تومان و گوشت بوقلمون بدون استخوان ۲۴ هزار تومان عرضه می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج