۳۱۵۷۰۵
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نمایش فیلم‌های منتخب کیارستمی در تهران

با نمایش فیلم‌های منتخب مستند و تجربی عباس کیارستمی، دوره‌ی جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: با نمایش فیلم‌های منتخب مستند و تجربی عباس کیارستمی، دوره‌ی جدید کانون فیلم «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی افتتاح خواهد شد.

در این برنامه که از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۲۲ فروردین) آغاز می‌شود، فیلم‌های مستند و تجربی «عباس کیارستمی» با عناوین پرنده‌ها (۱۲ دقیقه)، تخم‌مرغ‌ها (۱۷ دقیقه)، کجاست جای رسیدن (۶ دقیقه) و جاده‌ها (۳۰ دقیقه) به نمایش عمومی درآمده و سپس به بهانه‌ی این نمونه‌های موردی، «شادمهر راستین» درباره‌ی آثار برجسته‌ی این فیلمساز جهانی در حوزه‌ی تجربی، اعم از مستند و ویدئوآرت صحبت خواهد کرد.

در ادامه این نشست نیز «سیف‌الله صمدیان» به عنوان همکار کیارستمی در «جاده‌ها» و چند فیلم دیگر، از این همکاری و نوع فیلم‌سازی او در زمینه مستند و تجربی سخن خواهد گفت.

مجری و کارشناس این برنامه هم ناصر صفاریان (نویسنده و منتقد سینما) است.

عموم علاقمندان جهت تماشای فیلم‌های مستند و تجربی «عباس کیارستمی» و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (۲۲ فروردین‌ماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج