۳۰۹۸۶۳
۲ نظر
۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۱۴
پ

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC۴۳

مرسدس-AMG، در آستانه نمایشگاه خودرو نیویورک، از مدل ۲۰۱۷ خودرو GLC۴۳ پرده‌برداری کرد. GLC۴۳، اولین مدل AMG در کل کلاس GLC است و قرار است به لطف تقویت‌های اعمال‌شده روی خودرو ازجمله سیستم تعلیق جدید، سیستم چهارچرخ محرک و یک موتور توئین توربو V۶، هدایت‌پذیری و عملکرد بهتری را نسبت به GLC۳۰۰ به ثبت برساند.

وب‌سایت پدال: مرسدس-AMG، در آستانه نمایشگاه خودرو نیویورک، از مدل ۲۰۱۷ خودرو GLC۴۳ پرده‌برداری کرد. GLC۴۳، اولین مدل AMG در کل کلاس GLC است و قرار است به لطف تقویت‌های اعمال‌شده روی خودرو ازجمله سیستم تعلیق جدید، سیستم چهارچرخ محرک و یک موتور توئین توربو V۶، هدایت‌پذیری و عملکرد بهتری را نسبت به GLC۳۰۰ به ثبت برساند.

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC43

قلب تپنده مرسدس AMG GLC۴۳، یک موتور ۳ لیتری تویین توربو V۶ با خروجی ۳۶۲ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتون متر گشتاور است؛ همان موتوری که در خودروهای GLE۴۵۰، SLC۴۳، C۴۳ و C۴۵۰ نیز به‌کاررفته است. این موتور به یک جعبه‌دنده تیونینگ شده ۹ سرعته متصل می‌شود که از سیستم دو کلاچه نیز بهره‌مند‌است تا در حالت اسپرت پلاس انتقال نیرو سریع‌تر صورت گیرد.

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC43

پنج حالت برای انتقال نیرو از طریق جعبه‌دنده به کمک سیستم انتخاب دینامیکی AMG قابل گزینش است. حالت‌های اقتصادی، راحتی، اسپرت، اسپرت پلاس و حالت دلخواه خودتان. در حالت اقتصادی، سیستم خاموش روشن فعال می‌شود تا مصرف سوخت کاهش یابد. حالت راحتی (Comfort)، کلاچ را درگیر نکرده و سبب کاهش سرعت موتور و بهسوزی خودرو می‌شود. حالت‌های اسپرت و اسپرت پلاس با فعال کردن سیستم دو کلاچه، زمان انتقال قدرت به چرخ‌ها را کاهش داده و سرعت خودرو را بیشتر می‌نمایند. در آخر، حالت دلخواه نیز بسته به تغییراتی که شما اعمال می‌کنید، پیشرانه خودرو را تنظیم می‌کند.

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC43

خودرو GLC۴۳ دیفرانسیل عقب است ولی درعین‌حال از سیستم چهارچرخ محرک نیز بهره می‌برد که توسط AMG در خودرو اعمال‌شده است و ۳۱.۶۹ درصد از گشتاور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. علاوه بر این، سیستم سه مرحله‌ای و الکترونیکی کنترل پایداری خودرو و سیستم تعلیق به کمک پمپ هوا (Air suspension) به همراه سیستم تعدیل نیروی وارد بر شاسی نیز موارد جدیدی هستند که به خودرو اضافه‌شده‌اند. سیستم تعدیل نیرو روی شاسی دارای سه حالت راحتی، اسپرت و اسپرت پلاس است که در هر یک از حالات، نیروی وارد بر بخش‌های مختلف شاسی را طوری قرار می‌دهد که هندلینگ و سرعت خودرو متناسب با هدف راننده باشد. دیسک‌های ترمز ۱۴.۲ اینچی در جلو و ۱۲.۶ اینچی در عقب نیز کمک می‌کند تا GLC۴۳ هرچه سریع‌تر از حرکت بازایستد.

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC43

ازنظر ظاهری، GLC۴۳ در قیاس با GLC۳۰۰ دارای یک جلوپنجره متفاوت با رویه‌ای از جنس کروم، ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و یک اسپلیتر در جلوی خودرو است. رینگ‌های ۲۰ اینچی و اگزوز چهارتایی را نیز به موارد گفته‌شده بیفزایید. در بخش داخلی نیز از یک فرمان مشکی‌رنگ با دوخت‌های قرمز به همراه صندلی‌های اسپرت استفاده‌شده است. دو کیلومتر شمار ۵.۵ اینچی مورب همه اطلاعات را در اختیار راننده قرار می‌دهد و همچنین یک نمایشگر اکو (اقتصادی) نیز به شما کمک می‌کند تا رانندگی آگاهانه‌تری داشته باشید. علاوه بر این‌ها شما می‌توانید صندلی‌های حرفه‌ای به همراه پک AMG Night را که شامل رینگ‌های دورنگ ۲۱ اینچی است، به‌طور اختیاری برگزینید.

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC43

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC43

عکس: رونمایی از مرسدس AMG GLC43
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    منم میخوام

  • جواد

    پراید شاسی بلند کی قراره تولید بشه ؟ بی صبرانه انتظارش رو میکشیم !!!

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج