۳۰۸۴۱۷
۲۴ نظر
۵۰۱۱
۲۴ نظر
۵۰۱۱
پ

قیام زنان مجلس علیه قاضی پور

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس با تاکید بر اینکه شکایت از قاضی پور را حتی بعد از دوره نمایندگی پیگیری می کنند، گفت که محور شکایت اظهارات ایشان و توهین به نمایندگان بوده که حتی برخی از نمایندگان آقا نیز پای این شکایت را امضا کرده اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس با تاکید بر اینکه شکایت از قاضی پور را حتی بعد از دوره نمایندگی پیگیری می کنند، گفت که محور شکایت اظهارات ایشان و توهین به نمایندگان بوده که حتی برخی از نمایندگان آقا نیز پای این شکایت را امضا کرده اند.

فاطمه رهبر در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در مورد آخرین اخبار از شکایت از قاضی پور، گفت: ما شکایتی به دادستانی کل کشور، کمیسیون اصل ۹۰ و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال کردیم که ان شاءالله پیگیری خواهیم کرد تا نتیجه دهد.

وی در مورد حضور در هیات نظارت بر توضیح در این موارد، گفت: با توجه به اینکه کمیسیون‌ها درگیر بودجه بودند هنوز از ما نخواسته شده که در کمیسیون حضور پیدا کنیم ولی به طور کلی برای ما این کافی است که طرح موضوع شده و آن را به ویژه از طرف دادستانی کل کشور پیگیری می کنیم.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در مورد تعداد امضاهای این شکایت گفت: آقایان نیز این شکایت را امضا کرده اند اما نخواستند نام و تعداد امضاها مطرح شود. از بین ۹ خانم مجلس ۶ خانم امضا کردند البته خانم میرگلوبیات مرخصی بودند و دو نفر از خانم‌های مجلس امضا نکردند.

رهبر در مورد تلاش تعدادی از نمایندگان مجلس برای پس گرفتن این شکایت نیز گفت: همان روز که ما مشغول جمع کردن امضا بودیم تعدادی از آقایان پیش ما آمدند و تاکید کردند که منظور آقای قاضی پور چیز دیگری بوده اما مطلب کاملا مشهود و مشخص است. آنها گفتند که آقای قاضی پور عذرخواهی کرده اما حرف ما این است با توجه به اینکه مطلب را در جمع خصوصی نگفته و در جمع عمومی عنوان شده باید عذرخواهی در همان جمع عمومی و با همان برد رسانه‌ای صورت گیرد.

وی در خصوص محور شکایت نیز توضیح داد: محور شکایت ما اظهارات ایشان و توهین به نمایندگان بوده که آن را حتی بعد از دوران نمایندگی پیگیری می کنیم چون شکایت به دادسرا فرستاده شده و دیگر موضوع قبل و بعد از نمایندگی معنایی ندارد.

رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس در ادامه نشست خبری به ارائه توضیحاتی در خصوص قوانین مصوب مجلس در دوره نهم پرداخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور فیتیله ای ها ممنوع التصویر شدن بعد این میخواد بره برای مردم تصمیم گیری کنه

    • احمد

      من به عنوان یک ایرانی از تمامی نمایندگان خانم تقاضا دارم تا اخر پیگیر باشند تا بلکه این به اصطلاح نمایندهرا از مجلس بیرون کنن

    • بدون نام

      دستتان دردنکند.

    • همسایه

      من فیلم رو دیدم واقعا تاسف باره . یعنی اگر کوتاه بیایید نماینده نیستین .

    • یه نفر

      من بجای آقا نادرازشما عذرخواهی میکنم بابا بیخال شما هم سوژه گیرانداختید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط عذرخواهی! حالت خوب نیست بابا

    • بدون نام

      اعصاب و روان یک ملت و به هم ریخته بعد یک معذرت خواهی و تموم|؟؟؟

    • امیرجعفر

      نمایندگان زن محترم .شمانماینده مردمید .یه ذره گذشت هم خوبه .آقا نادربه اشتباهش پی برده .شمابیخال.اگه با یه غلط کردم کارتون رامیوفته .من به جای آقا نادر 100بارمیگم غلط کردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دلیل خاصی هم داری برای حرفت امیر خان ؟؟؟

      • بدون نام

        آقا نادر؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

      • بدون نام

        آقا نادر خییییییییییلی اشتباه کرده

    • بدون نام

      قاضی پور حرف حقی زده ولی افسوس که حقیقت تلخ است

    • بدون نام

      اگر جلو زبان وعمل افرادی مثل آقای نادر قاضی پور گرفته نشود از این پس شاهد توهین های مکرر به زنان کشور هستیم به هیچ وجه نباید کوتاه بیایند زنان مجلس تخریب شخصیتی شد ه اند حتی همسران وفرزندان آنها هم باید شاکی آقای قاضی پور شوند.

    • بدون نام

      خوب میکنید این لقا با این گستاخی جایی در خانه ملت نداره که بخواد کمکم بکنهـمن موندم مردم ادمیه از ایشون بهتر نبود انتخاب کنن ــــــــــــ

      پاسخ ها

      • كتي

        والا ايشون از محبوبيت تيم تراكتور سازي و امير قلعه نوعي وسعيد معروف استفاده كرده وشام وناهارهايي كه ميداد تيم تراكتور با سرمربي خودش اومده بودن ستاد قاضي پور من پشت ترافيك مونده بودم جلوي ستاد بعد فهميدم قلعه نوعي با تيمش اومده

    • بدون نام

      متاسفانه افراد جاهل و نادانی مانند ایشان که متاسفانه در موقعیتهایی نیز قرار می گیرند، تیشه به ریشه دین اسلام می زنند و دختران ما را دین گریز می کنند، درست مانند نگرش جاهلان 1400 سال پیش زمان پیامبر که ایشان سالها زحمت کشیدند تا بفهمانند که اولین کسی که بعد از پیامبر وارد بهشت خواهد شد، خانم فاطمه زهرا است. ایشان عمری ازشان گذشته و هوز معنا و مفاهیم اولیه از دین خود را بدست نیاورده اند. افسوس بر ایشان و افسون بر ما که امثالی چون او در مجلس قانون گذاری قرار دارند.

    • بدون نام

      ٢ خانم امضا نكردن؟!!! اينا از حق و ابروي خودشون نميتونن و نميخوان دفاع كنن وااااااااي به حال حق مردم....

    • آذری زبان

      من خودم آذری هستم ولی بااین حرکت زشت ونابجای قاضی پور مخالفم.آقانادرهمین کارارومیکنید که برامون جوک ترکی درست میکنن .میگن این که نماینده شونه وای یه حال بقیه .واقعا حق بااونا نیست که برامون طنزمیسازن؟

    • بدون نام

      درود بر قاضی پور که بی پیرایه و رک گوست. جملات بدی هم که بکار برده هر چند اشتباه، اما نافی قلب صاف او نمی تواند باشد. کسانی که از نزدیک ایشان را می شناسند منظورم را می دانند. قاضی پور خار چشم دولت بی تدبیر و نا امید است

    • ارسلان

      واقعا باید تاسف خورد به حال مردمی که این افرادکه مربوط به دوره شعبون بی مخ هستندرو میفرستن مجلس وتاسف بعد رو به حال مردم ایران که اینها نماینده ماهستند این دوستان پشتشون گرمه باصد تا شکایت هم تلنگری بهشون نمیخوره بلکه وقیح تر ازقبل به کارشون ادامه میدن

    • مینا

      ببینیم چقدر عرضه دارین، فقط قانون صیغه و چند همسری و کثافت کاری رو تایید میکنید یا از این عرضه ها هم دارید؟
      کوتاه بیاید زن نیستید.

    • رضا

      بابااین امیرجعفر14/50چقدرمخالف داره گناه داره بابا جون داداش یه نفرتونم مثبت بده یه دف نره معتادبشه بچه

    • بدون نام

      خیلی دوست دارم بدونم اون دو تا خانم که امضا نکردن کیا بودن، حتما اونها صحبت های آقای قاضی پور رو تایید کردن ...

    • بدون نام

      نباید افراد احمق وارد دولت شوند حماقت واگیر دار است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج