۳۰۳۹۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تقدیر روحانی از دست‌ اندرکاران انتخابات

رئیس‌جمهور در پیامی به وزیر کشور، با قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری سالم و قانونمند انتخابات هفتم اسفندماه تاکید کرد: تجربیات حاصل از مراحل این انتخابات، می‌تواند سرمایه مناسبی برای اصلاح و تکمیل قوانین و مقررات مربوط شود.

خبرآنلاین: رئیس‌جمهور در پیامی به وزیر کشور، با قدردانی از همه دست‌اندرکاران برگزاری سالم و قانونمند انتخابات هفتم اسفندماه تاکید کرد: تجربیات حاصل از مراحل این انتخابات، می‌تواند سرمایه مناسبی برای اصلاح و تکمیل قوانین و مقررات مربوط شود.

متن پیام حجت الاسلام حسن روحانی به وزیر کشور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب‌ آقای دکتر رحمانی فضلی

وزیر محترم کشور

برگزاری سالم و قانونمند انتخاباتی پرشکوه در جمعه ۷ اسفند سال ۱۳۹۴ که برگ زرین دیگری بر کارنامه مردم سالاری دینی افزود و افق تازه‌ای از «همدلی ملت و دولت»را به نمایش گذاشت، شایسته شکر و سپاسگزاری است.

تلاش‌های ارزشمند شما و استانداران و فرمانداران سراسر کشور در کنار هیئت‌های اجرایی که از ماه‌ها قبل با برنامه‌ریزی همه جانبه، مقدمات لازم را آماده کردید و با سعه صدر و قانونگرایی؛ زمینه ثبت‌نام فراگیر و انتخابات رقابتی را فراهم آوردید و با همکاری خیل عظیمی از مسئولان صندوق‌ها و ناظران و بازرسان، امنیت لازم و اطمینان خاطر ملت و افزایش اعتماد عمومی را حاصل نمودید، کاری بزرگ و قابل تقدیر از دیدگاه مردم آگاه و فهیم کشور بود.

ملت شریف ایران هم علی‌رغم برخی محدودیت‌ها که در احراز صلاحیت‌ها پیش آمد با حضور پرشکوه خود حماسه آفرید و اعتماد خود به صندوق رأی را با گسترش مشارکت خود به جهانیان نشان داد.

برای تداوم این حضور پربرکت و حرکت مبارک، باید نقاط قوت و ضعف آن را شناخت و بهبود بخشید. تجربیات حاصل از مراحل مختلف این انتخابات، می‌تواند سرمایه مناسبی برای اصلاح و تکمیل قوانین و مقررات مربوط شود تا با افزایش شفافیت و پاسخگویی در همه مراحل، مردم و نامزدها اجرای دقیق و کامل قانون را شاهد باشند و با جامعیت قانون و مقررات، راه اعمال سلیقه‌های شخصی را به طور کامل ببندد.

از شما و همه همکاران با ایمان و پرتلاش‌تان در وزارت کشور و دیگر دستگاه‌ها و نهادها به ویژه وزارت آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیروی انتظامی تشکر می‌کنم و برایتان از درگاه خداوند توفیق بیشتر برای خدمات اثربخش‌تر به ملت بزرگ و صبور ایران را مسألت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج