۲۹۱۳۷۴
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

زمان تسهیل صدور ویزا میان ایران و روسیه

موافقت نامه تسهیل صدور روادید برای اتباع ایران و روسیه از ۱۸ بهمن ماه به اجرا در می آید و بر اساس آن گروه های خاصی از شهروندان دو کشور به صورت متقابل مشمول تسهیل اخذ روادید خواهند شد.

خبرآنلاین: موافقت نامه تسهیل صدور روادید برای اتباع ایران و روسیه از ۱۸ بهمن ماه به اجرا در می آید و بر اساس آن گروه های خاصی از شهروندان دو کشور به صورت متقابل مشمول تسهیل اخذ روادید خواهند شد.

بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در روسیه امروز (سه شنبه) اعلام کرد: موافقت نامه تسهیل صدور روادید دو ماه پیش در جریان سفر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه به تهران،بین رؤسای جمهور دو کشور به امضا رسید.

بر اساس این موافقت نامه، اخذ روادید برای بازرگانان، دانشجویان، و شرکت کنندگان در برنامه های علمی و فرهنگی تسهیل خواهد شد.

«نیکلاس لویچف» معاون رئیس دومای روسیه نیز خواهان لغو ویزا بین این کشور و ایران شده است.

وزارت امور خارجه روسیه روز دوشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: موافقت نامه تسهیلات روادید میان ایران و روسیه از روز سه شنبه ششم فوریه (۱۸ بهمن ماه) به اجرا در می آید.

در بیانیه گفته شد: موافقت نامه دولتی در مورد تسهیل متقابل صدور روادید برای اتباع ایران و روسیه که روز ۲۳ ماه نوامبر سال ۲۰۱۵ در تهران امضا شده بود، از روز ششم ماه فوریه به اجرا گذاشته می شود.

در بیانیه امده است: در این موافقت نامه تسهیلات روادید برای نمایندگان محافل تجاری ایران و روسیه، شرکت کنندگان در برنامه های علمی، فرهنگی، هنری، دانشجویان و گردشگران پیش بینی شده است.

وزارت خارجه روسیه ابراز امیدواری کرد، اجرای این موافقت نامه موجب تقویت روابط ایران و روسیه در تمام عرصه های همکاری های دوجانبه شود.

«اولگ سافونوف» رئیس آژانس گردشگری فدرال روسیه اخیرا در دیدار با «مرتضی رحمانی موحد» معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران از پیشنهاد خود به وزارت امور خارجه این کشور برای ایجاد تسهیلات در صدور روادید برای گردشگران ایرانی و روس اشاره کرد و گفت: فکر می کنم شرایط تردد اتباع ایرانی به روسیه و اتباع روس به ایران باید تسهیل شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی نیز از این پیشنهاد طرف روس استقبال کرد و قرار شد از طریق وزارت امور خارجه دو کشور این موضوع دنبال و پیگیری شود.

«مهدی سنایی» سفیر ایران در روسیه نیز به تازگی از آمادگی کشورمان برای لغو یکجانبه روادید برای حضور راحت تر گردشگران روس در ایران خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • حقویردی بازه

      باسلام .بنظرمن هرگونه امتیازی باید دوجانبه باشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج