۲۸۹۳۱۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

حال و هوای ارز در میدان فردوسی

این روزها با اجرایی شدن برجام شاهد افزایش دلالان در فردوسی هستیم دلالانی که گاهی بیشتر از صرافی ها کسب در آمد می کنند.

خبرگزاری میزان: این روزها با اجرایی شدن برجام شاهد افزایش دلالان در فردوسی هستیم دلالانی که گاهی بیشتر از صرافی ها کسب در آمد می کنند.

در ابتدا ورود به محوطه بازار سکه و ارز میدان فردوسی صداهای رسای دلالان ناخودآگاه فرد را به سمت مطلع شدن از نرخ روز سوق می‌دهد، صدایی که در بازار ارز به تابلویی برای اطلاع رسانی تبدیل شده است اطلاع رسانی که اگر مشتری خواهان ارز دیگری به جز دلار باشد در می‌یابد که فرد فریاد زده دلال بوده و می‌تواند نرخ را از آن مطلع و معامله‌ای با آن داشت.

اما در این روزها با اجرایی شدن برجام شاهد افزایش این دلالان در فردوسی هستیم دلالانی که بیشتر از صرافی ها کسب در آمد می کنند، با وجود خبرهای شنیده شده از افزایش دلالان در این میدان سری به فردوسی زدیم که در ساعت قبل از ظهر با برخورد با دلالان در میدان روبرو شدیم که هر یک به طرفی فرار می کردند.

در این همهمه علت را از یکی از رهگذاران آن خیابان جویا شدیم که وی در پاسخ گفت: از زمانی که برجام به نتیجه رسیده ازدیاد دلالان ارز در این میدان بیشتر از قبل شد به طوری که هر فردی اقدام به خرید و فروش ارز می کند و صدای صرافی را در آورده اند این ازدیاد جمعیت و همهمه مردم هم ترس از دستگیری و یا برخورد با صرافان است ولی این افراد هر گوشه ای از خیابان را پیدا کنند اقدام به خرید و فروش ارز می کنند که این امر باعث تشنج قیمت در بازار می شود در این شرایط مردم نباید به خاطر قیمت پایین از دلالان خرید کنند زیرا این روند تعداد این افراد سود جو را در بازار افزایش می دهد و در نتیجه به ضرر همه خواهد بود.

بر اساس این گزارش مشتریان تابلوهای سرخ رنگ صرافی ها بیشتر از خود صرافی ها است و این افراد تنها برای پیگیری نرخ واقعی سری به این تابلو ها می زنند و گرنه با وجود ارز ارزان تر در دست دلالان کسی وارد صرافی ها نمی شود.

به نظر می رسد در این شرایط تنها نظارت بیشتر بر روی عرضه ارز در بازار می تواند جلوی دلالان را بگیرد در غیر این صورت کسی برای خرید به سمت صرافی ها نخواهد رفت و شاهد افزایش دست دلالان در بازار ارز خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کل اقتصاد این مملکت دلال بازی است و صرافان نیز خود دلال هستند . ولی یادمان باشد همین صرافی ها بودند که چند وقت پیش با زدوبند و خرید سفته ای باعث بالا رفتن قیمت ارز شدند . حالا که چند نفر ارزانتر از آنها میفروشند نگران درآمد خود شده اند و هیچ نگرانی بابت مردم ندارند . اگر واقعا نگران مردم هستند قیمت ارز را به قیمت دلالان بفروشند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج