۲۷۴۷۲۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ممنوعیت‌ تردد در مسیرهای منتهی به مشهد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از ممنوعیت‌های تردد در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس، امکان پذیر بودن تردد با زنجیر چرخ در محورهای یخ‌زده گلستان و سمنان و همچنین انسداد دو محور مواصلاتی خبر داد.

خبرگزاری فارس: سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:در حال حاضر تردد در محور توسکستان در استان گلستان و محور فولا‌د‌محله به کیاسر در استان سمنان به دلیل یخبندان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به انسداد محور شمشک به دیزین و پونل به خلخال اشاره و تصریح کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رحمانی به محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای منتهی به شهر مقدس مشهد پرداخت و گفت: به منظور تسهیل در تردد زائران حرم امام رضا (ع)، تردد انواع کامیون و تریلر به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ صبح شنبه ۲۹ آذر الی ۱۹ همان روز در مسیرهای زیر به صورت رفت و برگشت ممنوع است.

۱- قوچان ـ‌ مشهد

۲- سبزوار ـ مشهد

۳- گناباد ـ مشهد

۴- تربت‌جام ـ مشهد

این مقام ارشد راهور ناجا به ممنوعیت تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به سمت شهر ملک‌آباد اشاره و تصریح کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه در این محور از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۱۸ آذر لغایت ساعت ۱۴ شنبه ۲۱ آذر ممنوع است؛ این ممنوعیت به جهت ایمنی و تسهیل در تردد زائران پیاده حرم رضوی اعمال خواهد شد.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: تردد کامیون و تریلر به غیر از حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی در محور سلفجگان ـ قم در روز شنبه ۲۱ آذر از ساعت ۱۷ تا ۲۱ ممنوع است.

وی به تمهیدات پلیس راهور شهر مشهد اشاره کرد و گفت: از زائران حرم رضوی درخواست می‌شود که حتی‌المقدور از تردد با وسایل نقلیه شخصی در معابر منتهی به حرم خودداری کرده و در صورت استفاده از خودروی شخصی آن را در محل مناسب و پارکینگ عمومی پارک کنند و از پارک خودرو در خیابان‌های اطراف حرم خودداری کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از زائران حرم رضوی درخواست کرد: که به توصیه‌های و تذکرات پلیس راهنمایی و رانندگی توجه کرده و با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج