۲۵۹۷۶۷
۱۷ نظر
۵۰۲۹
۱۷ نظر
۵۰۲۹
پ

تعرض یا انتقام‌ گیری دخترانه

دختری که پسر موردعلاقه‌اش را به تعرض متهم کرده‌ در حالی از دادگاه برای او درخواست مجازات کرد که پسر جوان نیز شاکی را به خیانت متهم کرده ‌است.

روزنامه شرق: دختری که پسر موردعلاقه‌اش را به تعرض متهم کرده‌ در حالی از دادگاه برای او درخواست مجازات کرد که پسر جوان نیز شاکی را به خیانت متهم کرده ‌است.

چندی‌قبل دختر جوانی به مأموران خبر داد توسط مردی موردتجاوز قرار گرفته ‌است؛ او گفت: «پسری که به من تعرض کرده جوانی است که به من ابراز علاقه کرده و خواستار ازدواج با من بود، وقتی از من جواب منفی شنید مرا مورد آزار قرار داد».

این دختر گفت: «ما مدتی با هم ارتباط داشتیم و آرش خیلی به من ابراز علاقه می‌کرد اما بعد از مدتی دیگر به من توجه نمی‌کرد و یک روز مدعی‌ شد به او خیانت کرده‌ام به همین خاطر هم به من تجاوز کرد و گفت این کار را کردم که یادت باشد دیگر خیانت نکنی، حالا از او شکایت دارم و این جوان باید مجازات شود». مأموران با شکایت دختر جوان، پسر موردعلاقه او را بازداشت کردند و تحقیقات از این جوان آغاز شد آرش به پلیس گفت: من به این دختر تجاوز نکردم چیزی که باعث شکایت او شده‌ ناراحتی‌ای است که از من دارد.

او دختر جوان را به خیانت متهم کرد و گفت: مدت‌ها بود که با این دختر دوست بودم و رابطه خوبی با هم داشتیم. من واقعا عاشقش شده‌ بودم و مشکلی با هم نداشتیم تا اینکه یک روز وقتی با دوستم کیان بیرون رفته‌ بودم متوجه واقعیتی تلخ شدم. ما سوار ماشین بودیم ماشین را من از پدرم گرفته بودم تا با کیان دوری بزنیم. تمام‌مدت کیان داشت با تلفن صحبت می‌کرد معلوم بود یک دوست معمولی پشت ‌خط نیست و یک رابطه عاشقانه بین کیان و کسی که پشت خط است برقرار شده و وقتی از او پرسیدم با چه کسی صحبت می‌کنی نام دختری را آورد که من با او دوست بودم، خیلی تعجب کردم.

اصلا نمی‌خواستم باور کنم به من خیانت شده ‌است از کیان همه مشخصات دختر را پرسیدم و وقتی مشخص شد واقعا به من خیانت شده، به دوستم گفتم من عاشق این دختر بودم و با خانواده‌ام صحبت کرده‌ بودم که به خواستگاری‌اش برویم حالا که این‌طور ناجوانمردانه با من رفتار کرد دیگر با او ارتباطی ندارم و خودم را کنار می‌کشم و دیگر نمی‌خواهم او را ببینم. کیان موضوع را به این دختر گفته ‌بود و شاکی وقتی با من تماس گرفت، گفتم برایم دیگر ارزشی ندارد و نمی‌خواهم با او ازدواج کنم، همین هم باعث شد از من شکایت کند».

دختر جوان نیز دراین‌باره گفت: «آرش بارها من را موردتعرض قرار داد و بعد هم به من گفت اگر سکوت کنی با تو ازدواج می‌کنم اما حالا می‌گوید تو خیانت کردی. من از او شکایت دارم». هیأت قضائی شعبه چهارم دادگاه کیفری شماره یک استان تهران با صدور قرار بازداشت برای آرش، تحقیقات خود را دراین‌باره ادامه می‌دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بابا چه مرگ تونه ؟؟عینه آدم برید خواستگاری ازدواج کنید دیگه

    • بدون نام

      خدا پدرتو بیامرزه کمال تبریزی ینی فیلمی که ساختی مصداق واقعیت بود
      همیشه پای یک زن در میان است...

    • عباس

      به نظرم گفته ی آرش درسته که دختره با یکی دیگه ارتباط تلفنی داشته و قاضی را باش که برایش حکم بازداشت صادر کرده . بنظرم قبل از تحقیقات کافی قاضی ها نباید زودتر حکم بازداشت صادر کنند /.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نظر نده

    • حاج مهدی

      ماشالا انقدر فشار بی شوهری تو مملکت بیداد میکنه که هر دختری مجبور میشه خااااام حرف های هرکسی بشه ... خداوند این مملکت رو از بدبختی و بی آبرویی نجات بده.. یعنی همه ی ماهارو نجات بده..تو چه سیلابی گیر افتادیم و هرروز بدتر از دیروز ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی بی شوهری؟ برای من سواله,بر عکس فکر میکنم این حرف ها رو پسرایی میزنن که خودشونم میدونن هیچ دختری حاضر نیست باهاشون ازدواج کنه

    • سینا عباسی دزفول

      حاج مهدی خودتم اصلا فهمیدی چی گفتی چ ربطی داشت دختره به پسره خیانت کرده این چ ربطی ب بی شوهری یا بی زنی داره اولی ک اگه سواد داشتی متن رو خوب میخوندی و این پسر بدبخت را متهم نمیکردی چرا ب این پسری ک بهش اعتمادداشت و دوستش خیانت کرد ماشاالله تو خودت از مرحله پرتی و نظر نمدادی بهتر بود ثانیا مملکت ما خیلیم خوبه هیچ بدبختی توش نیس مملکت ندیدی ک ایطور میگی ...تو اگه دوست نداری برو ی مملکت دیگه مجبور نیستی ک...عاشقتم ایران

    • بدون نام

      مگه مملکت اسلامی نیست دختره قبل از ازدواج زنا انجام داده باید اعدام گردد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما مطمئنی حواست سرجاشه؟

    • محسن 23

      ای پسره از لحاظ جنسی خیلی کم آورده بود ک با نه گفتن خانوم بهش حمله کرده واقعا ک اما درمورد خیانت حق با پسر است چون من که خودم یه پسر دوست داشتنی و از هر لحاظی عالی بودم اون بی شرف با احساساتم بازی کردو وقتی هم میخواستم برم خواستگاریش هی بهانه اورد پشت چراغ قرمز دیدم دقیقاماشین کناری نشسته با یه خرشده دیگه دیدم تازه فهمیدم اونی ک فک میکردم دوسم داره کجای کاره واون موقعی هم ک فهمیدم اموالم سرقت شده توسط ایشون دیگه دیر شده بود...اون وقت بعضی عقب مونده ها یی ک تو جامعه نیسن میگن بنا ب دلایلی خام حرفای پسره شده... بیچاره پسرا ..فعلا که اونا نامرد عوضی اند و حرام خور ...اون اگ ب من نیاز و منو دوست داشت چرا بامن ازدواج نکرد؟؟؟؟؟اصلا چرا خیانت کرد؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخی اعتماد به نفست منو کشته(من که خودم یه پسر دوست داشتنی و از هر لحاظی عالی بودم)در ضمن شما اگه عقل داشتی اون پسر رو به تعرض متهم نمیکردی وقتی چیزی نمیدونی

    • علي

      عجب!!!
      من يه سوال از دختره دارم.چطور دوسش داشتي و بهت تعرض كرده؟؟؟
      زوري اين كارو كرده يا....

    • محمدعلی بسیجی جانم فدای رهبر

      بله اقای عباسی کشور ما بهترین کشورنسبت به کشورای خارجی و غرب.. اگه یه نگاهی به دور و اطراف بندازید تو کشورای خارجی خیانت و اینجور فسادو بی بندو باری ها بیشتره ...وقتی یه زن ک همسر وبچه داره با یکی دیگه اختلاط داره اینی که آزاده ودستو بالش بازه چرا نکنه ؟؟ینی از این دختر چه انتظارداری ک نسبت بهت وفادار باشه ؟؟این پسرم وقتی این خانوم بهش جواب منفی داده و بعدم فهمیده پای یکی دیگه وسطه از شدت ناراحتی و اعتمادی ک ب ای خیانتکار داشت این کارو باهاش کرده....وگرنه کسی دیوونه نیست با یه مشت دروغ ابرویش رو بریزه در ضمن کمبود هیچ جنسی رو نداریم ک بعضیا اینطور برداشت کردن و این کشور به این خوبی رو بی آبرو فرض کردن...چون چشم بسته اندو واسه خودشون یه چیزی بافتن اگه غیر این بود ای همه خیانت چرا؟؟؟...کشور ما با رهبرانی مقتدرو پاک کشور پاکی و نجابت و اونی ک ب این مملکت ایراد میگیره مشکل از خودشو نه اینجا ... در ضم نفهمیدم خدا شمارو از چی نجات بده حاج مهدی ؟؟

    • بدون نام

      از دخترا خیلی خیانت دیدم و همچنین دروغ های زیبا مگه ادم ب کسی که دوسش داره دروغ میگه؟

    • MAST SHODEH BE SHADT

      عشق یعنی روسیه خداجونم شکرت بورس گرفتم میرم روسیه عاشقتممممم خداجونم دیگه هیچ خبری عین خیالم نیس تاحدی خوشحالم و هیچ نظری برام مهم نظر منم برا کسی مهم GOOD LIKE BAYتا RUSSIAN

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اخه روسیه دیگه انقدر خوشحالی داره؟حالا بورس چی گرفتی

      • بدون نام

        خوش به حالت همیشه خوش باشی ایشاللا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج