آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۴۷۷۶۸
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

ملک سلمان ۲ وزیر سعودی را برکنار کرد

پادشاه عربستان سعودی در پی فاجعه تاسف‌بار منا که به کشته شدن صدها نفر از حجاج منجر شد، دو وزیر این کشور را برکنار کرد.

خبرگزاری آنا:در پی حادثه جان باختن صدها نفر از حجاج در جریان مراسم «رمی جمرات» در عربستان که به دلیل مدیریت ناصحیح مقام‌های سعودی بر مسیرهای تردد به‌وقوع پیوست، «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور دستور برکناری وزرای حج و امور شهرها و روستاها را صادر کرد.

بنا بر این گزارش ، در حالی‌که سخنگوی وزارت کشور عربستان حادثه منا را «قضا و قدر» خوانده، اطلاعات موثق حاکی است که ورود کاروان ۴۰۰ نفری «محمد بن سلمان» جانشین ولیعهد و وزیر دفاع این کشور از جهت خلاف حرکت حجاج در منا، سبب وقوع این فاجعه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یکی هست

      واقعا زحمت کشید!

    • جواد

      ج بزرگتر از ان است که زمام ان را بتوان در اختيار يک گروه . کشور يا ارتش قرار داد . اين پديده مربوط به سرنوشت همه مسلمانان جهان است و نمايندگان واقعى همه مسلمانان بايد برنامه ريزى و اداره ان را بر عهده بگيرند. اين نمايندگان بايد افرادى باشند که موضوع حج را با ديدگاهى فرا مليتى و جهانى بررسى مديرىت و اداره کنند . کسانى که از زاويه تنگ فرقه يا مذهب گرايى به موضوع بنگرند صلاحيت حضور در مديرىت اين اماکن را ندارند. بنا بر اين جوامع اسلامى با توجه به اينکه اين اماکن مقدس متعلق به همه مسلمانان است بايد براى در اختيار گرفتن ان اقدام کنند واين مهم را با يد با اجماع جهان اسلام و کمک مجامع حقوقى بين المللى محقق کرد . واقعيت صحنه ناتواني رژيم ال سعود را در اين باره نشان داده است و ديگر جاى درنگ مسلمانان نيست. و بر همه مسلمانان است که با استفاده از همه انواع اقدامات سياسى بين المللى هنرى رسانه اى و انواع روشهاى ابتکارى تحقق اين خواسته مشروع راتسريع کنند براى اين امر نياز به ىک نظام خودگردان از نمايندگان قانونى تمام بلاد اسلامى و محافظان حرمين شرىفين از تمام کشورهاى اسلامى است.

    • بدون نام

      کل این حادثه طراحی شده از طرف پسر پادشاه برای بی کفایت نشون دادن ولیعهد و اطرافیانش . این حجاج بی گناه قربانی جنگ قدرت خاندان سعودی شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج