۲۱۳۸۵۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

داعش: استفاده از ماشین‌ کشاورزی ممنوع!

گروه تروریستی «انصار بیت المقدس» سینا وابسته به داعش برای اولین بار و با هدف جلوگیری از بمبگذاری علیه این گروه تروریستی در صحرای سینای مصر، در بیانیه ای از اهالی این منطقه خواست تا از ماشین آلات سنگین کشاورزی استفاده نکنند.

خبرگزاری ایرنا: گروه تروریستی «انصار بیت المقدس» سینا وابسته به داعش برای اولین بار و با هدف جلوگیری از بمبگذاری علیه این گروه تروریستی در صحرای سینای مصر، در بیانیه ای از اهالی این منطقه خواست تا از ماشین آلات سنگین کشاورزی استفاده نکنند.

در این بیانیه آمده است، از اهالی رفح خواهشمندیم از ورود ادوات سنگین کشاورزی به زمین های زراعی و صحرایی خارج از بخش های رملی و نیز راه های فرعی پیش از هماهنگی با سربازان این ولایت (عناصر گروه تروریستی داعش) خودداری کنند تا سلامت آن ها به خطر نیفتد و در معرض انفجار بمب های جاده ای قرار نگیرند.

اواسط هفته پیش، شبه نظامیان مسلح در ساعات پایانی سه شنبه چند فروند راکت به سوی یک فرودگاه مورد استفاده نیروهای پاسدار صلح سازمان ملل در شبه جزیره سینا، شلیک کردند.

مصر از زمان برکناری محمد مرسی به وسیله ارتش در ژوئیه (تیرماه) سال ۲۰۱۳، با چالش های امنیتی و بی ثباتی سیاسی روبه رو است.

با وجود اجرای حالت فوق العاده در مناطقی از شبه جزیره سینا، نه تنها حملات گروه های تکفیری و تندرو به نیروهای امنیتی در این منطقه ادامه داشته بلکه در این مدت مقرهای ارتش در مرکز شهر العریش نیز مورد حمله قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج