۱۹۶۷۳۴
۸ نظر
۵۰۰۲
۸ نظر
۵۰۰۲
پ

حکم اعدام ۶ محیط بان متوقف شد

رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه زمانی که وارد این سازمان شدم حکم اعدام ۸ محیط بان قطعی شده بود، اعلام کرد: در حال حاضر حکم اعدام ۶ تن از آنها متوقف شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان محیط زیست با بیان اینکه زمانی که وارد این سازمان شدم حکم اعدام ۸ محیط بان قطعی شده بود، اعلام کرد: در حال حاضر حکم اعدام ۶ تن از آنها متوقف شده است.

دکتر معصومه ابتکار افزود: در سال ۹۴ نیز مانند سال گذشته که حکم اعدام دو تن از محیط بانان تغییر و مورد بررسی مجدد قرار گرفت خبرهای خوبی برای محیط بانان محکوم داریم.

به گفته وی، اما به دلیل آثار و تبعاتی که رسانه ای کردن این خبر ها ممکن است در روند رسیدگی در پرونده آنها داشته باشد فعلا به طور دقیق اعلام نمی شود.

رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: اما خانواده ها و دوستداران محیط زیست امیدوار و مطمئن باشند که سازمان محیط زیست با جدیت پیگیر توقف حکم قصاص محیط بانانی که در زندان هستند است.

ابتکار تصریح کرد: قوه قضائیه با سازمان محیط زیست برای پیگیری و رسیدگی به ابعاد حقوقی پرونده محیط بانان همکاری بسیار خوبی دارد و امیدواریم امسال نیز مانند سال گذشته بتوانیم خبر های خوبی در مورد محیط بانان به مردم بدهیم.

معاون رئیس جمهور یاد آور شد: زمانی که یک سال و نیم گذشته وارد سازمان محیط زیست شدم حکم اعدام ۸ تن از محیط بانان که در درگیری با شکار چیان به قتل محکوم شده بودند قطعی شده بود اما در حال حاضر حکم دو تن از آنها قطعی است که امیدواریم در سال ۹۴ این دو حکم نیز متوقف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب . اين خبر خوب است يا بد ؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ی کم فسفر بسوزونی ...میفهمی

    • بدون نام

      ما ازمحیط زیست و خانم ابتکار حمایت میکنیم.

    • احمد ع ع ع

      پس با این شرایط کسی نباید نه به کار نطامی. و کارهایی که با سلاح و درگیذی سر کار دارد برود پس قانون سلاح چه میشه در اکثر جهات نه سازمان و نه. قوه قصایی پشتیبان. عوامل در گیر ماجرا می باشد. باز هم شما خانم که از همکارانتان دفاع کردید.

    • فاطمه

      يعني بايد خوشحال باشيم كه محيط باناني كه آدم كشتن ديگه قصاص نميشن . چون اينا محيط بانن قصاص نميشن؟ يا اونايي كه به قتل رسيدن شكارچي بودن ؟

      پاسخ ها

      • پوریا

        اونا ک کشته شدن شکارچی بودن
        باهم درگیر شدن و شکارچی کشته شده
        حالا قانون میگه شما نباس اونارو میکشتی
        یکی نیس بگه خو قانون گذار مهترم پس وقتی قرار محیط بان نتونه در درگیری از اصلحه استفاده کنه بیخود میکنین محیط بان میزارین دیگه
        یکی رو بزارد دم در پارک ک ب شکارچی ها بگه عسیسم با حیوونا دوست باش باشه گلم

    • ناشناس

      شما بهتر است بیشتر به مسائله پیشگیری برسید تا به اعدام وبرخورد قانونی

    • عیسی یوسفی

      جوان مردم راکشتن,مگر هرکس برای گردش رفت طبیعت اونا جای شکارچی بگیرن و بکشنش بعد دنبال بی گناهی خوشون باشن.بعد بگیم عدالت وجود داره....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج