برخی خودروها در بازار کمياب شدند!
اگرچه قيمت خودروهای پرتيراژ داخلی تفاوت خاصی نسبت به هفتههای قبل از آن نداشت، اما خريداران برخی خودروهای داخلی در مراجعه به نمايندگیهای رسمی فروش خودروسازان بعضا با پاسخ "موجود نيست" مواجه میشدند.
در اين هفته به دلايل نامشخصي برخي خودروهاي داخلي در سطح نمايندگيهاي فروش خودروسازان موجود نبود.
در اين هفته در گروه محصولات سايپا، خودروي سايپا ۱۳۱ در مدل SL آن به قيمت حدود هشت ميليون و ۷۳۰ هزار تومان و مدل SX نيز به قيمت حدود ۹ ميليون و ۱۳۰ هزار تومان عرضه شد.
قيمت سايپا ۱۳۲ نيز در مدل SL آن حدود هشت ميليون و ۹۲۰ هزار تومان و در مدل SX نيز حول و حوش ۹ ميليون و ۲۲۰ هزار تومان بود.
سايپا ۱۱۱ نيز به قيمت حدود ۹ ميليون و ۲۶۰ هزار تومان در سطح نمايندگيهاي رسمي سايپا عرضه شد.
قيمت ريو نيز حدود ۱۴ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و تيبا حول و حوش ۱۱ ميليون و ۷۴۰ هزار تومان بود.
تندر ۹۰ توليدي پارس خودرو نيز در مدل E۲ آن با پلاك سال ۹۱ به قيمت حدود ۱۶ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش ميرسيد. البته مدل E۱ اين خودرو همچنان در سطح نمايندگيها موجود نيست.
خودروهاي مگان و ماكسيما نيز در سطح نمايندگيهاي پارس خودرو کم ياب شده اند؛ هرچند قيمت مدل ۲۰۰۰ مگان حدود ۳۶ ميليون و ماكسيما نيز ۴۶ ميليون تومان است.
اما در اين هفته در خانواده محصولات ايران خودرو نيز پژو ۲۰۶ تيپ ۲ به قيمت حدود ۱۵ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان، تيپ ۵ حدود ۱۸ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان و تيپ ۶ اين خودرو نيز به قيمت حول و حوش ۲۳ ميليون تومان به فروش رسيد.
قيمت ۲۰۶ صندوقدار نيز در مدل V۲O آن حدود ۱۵ ميليون و ۴۰۰ هزار تومان، مدل V۸ حدود ۱۷ ميليون و ۸۰۰ هزار تومان و مدل V۹ نيز ۲۲ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان بود.
پژو ۴۰۵ نيز به قيمت حدود ۱۴ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان در سطح نمايندگيهاي رسمي ايران خودرو عرضه شد.
قيمت تندر ۹۰ توليدي ايران خودرو در مدل E۱ آن حدود ۱۴ ميليون و ۹۵۰ هزار تومان و مدل E۲ نيز حول و حوش ۱۵ ميليون و ۹۰۰ هزار تومان بود.
خودرو سوزوكي گراند ويتارا نيز اگرچه در سطح نمايندگيهاي ايران خودرو كمياب است، اما قيمت كارخانهاي آن در كلاس ۸ اتوماتيك حدود ۴۹ ميليون و ۶۸۵ هزار تومان و ۵ اتوماتيك نيز ۴۵ ميليون و ۲۸۵ هزار تومان است.
قيمتهاي ياد شده نسبي بوده و در نمايندگيهاي فروش مختلف درصدي تفاوت قيمت به چشم ميخورد.
ارسال نظر