۱۸۷۸۰۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دستگیری کارمند قلابی دادگستری در یزد

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند دادگستری از مردم کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

خبرگزاری فارس: رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: با تلاش حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد فردی که با معرفی خود به عنوان کارمند دادگستری از مردم کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.


غلامعلی دهشیری اظهار داشت: در پی کسب گزارش‌هایی مبنی بر جعل عنوان کارمند دادگستری و تحصیل مال از طریق کلاهبرداری با بررسی‌های اطلاعاتی سرانجام، «مرتضی . د» با غصب عنوان کارمند دادگستری و انتساب خود به دستگاه قضایی استان دعوی اعمال نفوذ در مجموعه قضایی استان یزد شناسایی و دستگیر و با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی شد.

وی بیان کرد: متهم مذکور با شکایت شاکی خصوصی از قبل در شعبه هفتم بازپرسی دارای پرونده بوده است و در پرونده اخیر نیز تاکنون دو نفر از نامبرده شکایت کرده‌اند.

رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد با اشاره به روش‌های مختلف این متهم در جلب اعتماد سوژه‌های خود و اخذ وجوهی از آنها گفت: متهم در یک مورد با ارتباط‌گیری با یک زوج به بهانه شرکت در مزایده اتومبیل‌های توقیفی مبلغ قریب به ۱۰۰ میلیون ریال اخذ کرده است.

این مقام قضایی اظهار داشت: در یک مورد دیگر نیز مشارالیه به بهانه اعمال نفوذ در دستگاه قضایی در یک پرونده مبلغ 230 میلیون ریال از خانواده یک متهم اخذ کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج