۱۶۷۷۸۲
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

حکم اعدام دو محیط بان تایید شد

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با اشاره به آموزش ۱۰۰۰ نفر از محیط بانان تا پایان سال جاری، اظهار داشت: حکم قصاص دو تن از محیط بانان تایید شده است و محیط زیست در تلاش است رضایت اولیاء دم را اخذ کند.

خبرگزاری فارس: سرهنگ حمیدرضا خیلدار فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه هم‌اکنون درجه تمام محیط بانان تعیین و به تمام استان‌ها ابلاغ شده است، اظهار داشت: تاکنون حدود ۶۰۰ نفر از محیط‌ بانان آموزش‌های لازم را کسب کرد‌ه‌اند و تا پایان سال جاری به ۱۰۰۰ نفر از محیط بانان آموزش‌های لازم ارائه می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در ادامه افزود: در این میان تعدادی از محیط بانانی که ۲۰ سال از خدمت آنها می‌گذرد و طی این سال‌ها هیچگونه دوره آموزشی ندیده بودند در اولویت قرار گرفتند و آموزش‌های لازم به آنها ارائه شد.

وی در ادامه بیان داشت: هم‌اکنون چنانچه محیط بانان در حین عملیات و درگیری با شکارچیان متخلف کشته یا مجروح شوند در حکم شهید و جانباز محسوب می‌شوند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون دو تن از محیط بانان کشور در زندان به سر می‌برند که برای آنها حکم قصاص در نظر گرفته شده است و این احکام در مسیر تایید دیوان عالی کشور است.

سرهنگ خیلدار، خاطرنشان کرد: سازمان محیط زیست در تلاش است که رضایت محیط بانان محبوس را از اولیاء دم اخذ کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بيچاره ها اگر محيط بان هستند بايد يه امنيت داشته باشند الان ديگه همه شكارچي شدن .يكي بايد جلو ي اين شكارچي ها رو بگيره

    • سفر

      چرا اصلا بشون اسلحه میدید که حالا بخوان قصاص بشن اونم به خاطر حفظ جون خودشون.........به خدا خنده دار تر از قوانین محیط زیستی ما هیچ جای دنیا پیدا نمیشه.........

    • علیرضا

      من قضیه یکی از این بنده خداها رو تو اخبار خوندم. قضیه هردو شون هم مشابه همه. داشته گشت می زده دیده چندتا شکارچی شکار غیر قانونی کردن و دارن میرن. اخطار ایست داده. اونا هم گوش که نکردن هیچ با تفنگ و چاقو هم بهش حمله کردن. این بنده خدا هم برای حفاظت جون خودش مجبور به شلیک شده که یکی از قاچاقچیا مرده.

    • کلات

      خدا وکیلی اینان مامورند...

      قصاص چــــــــــــــــراااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج