۱۴۶۵۳۹۱
۷۲۵
۷۲۵
پ

مردم این استان‌ها منتظر بارش باران باشند

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (یکشنبه) در گیلان، مازندران و گلستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

ایرنا: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز (یکشنبه) در گیلان، مازندران و گلستان، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

مردم این استان‌ها منتظر بارش باران باشند

امروز همچنین در برخی نقاط شمال فارس، ارتفاعات زاگرس، شمال و شرق یزد، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات شمال هرمزگان و جنوب کرمان، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می دهد. همچنین در ارتفاعات و نقاط سردسیر رشته کوه البرز بارش برف پیش بینی می شود.

فردا (دوشنبه) در ارتفاعات کرمان، جنوب فارس و شمال هرمزگان افزایش ابر و رگبار پراکنده انتظار می رود.

سه شنبه تا پنجشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار به همراه روند افزایش نسبی دما حاکم می شود که موجب افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت خواهد شد.

بعد از ظهر پنجشنبه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور، بارش در خوزستان و جنوب ایلام رخ خواهد داد.

امروز در نوار شرقی و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز، دوشنبه در شرق و جنوب شرق، وزش باد شدید در نقاط مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

طی دو روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج است.

آسمان امروز تهران صاف تا کمی ابری همراه با افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۱۸ و کمینه دمای آن به هشت درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج