۱۴۶۴۹۰۶
۲۲۴
۲۲۴
پ

جزییات عرضه انبوه سکه از هفته آینده

با تمهیدات ‎بانک مرکزی و در راستای مدیریت بازار، از هفته آینده معاملات حراج ‎سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود. عرضه سکه در این دوره انبوه خواهد بود.

ایسنا: با تمهیدات ‎بانک مرکزی و در راستای مدیریت بازار، از هفته آینده معاملات حراج ‎سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه انجام می‌شود. عرضه سکه در این دوره انبوه خواهد بود.

جزییات عرضه انبوه سکه از هفته آینده

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با اعلام این مطلب اظهار کرد: متقاضیان انواع سکه ربع، نیم و تمام بهار آزادی به تاریخ ۱۴۰۳ نیز بزودی می‌توانند این سکه‌های جدید را از طریق معاملات حراج ‎مرکز مبادله دریافت کنند.

بیست و ششمین جلسه حراج سکه طلا در روز شنبه مورخ پس ۵ آبان ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس اینترنتی market.ice.ir برگزار می‌شود.

طبق اعلام مصطفی قمری‌وفا کلیه اشخاص حقیقی با تابعیت ایرانی بالای ۱۸ سال تمام شمسی می‌توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید برای هر متقاضی مجموعا ۵ قطعه سکه است. به نحوی که می‌توان ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه تمام سکه، و یا ترکیبی از هر سه شامل تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه باشد که جمع هر سه باهم نباید بیش از ۵ قطعه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج