۱۴۶۴۸۸۶
۱۹۰
۱۹۰
پ

لازم نیست در هواپیما گوشی خود را خاموش کنید!

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز نخستین پرواز خود را با اینترنت ارائه‌شده توسط سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک متعلق به ایلان‌ماسک با موفقیت انجام داد.

همشهری آنلاین: شرکت هواپیمایی قطر ایرویز نخستین پرواز خود را با اینترنت ارائه‌شده توسط سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک متعلق به ایلان‌ماسک با موفقیت انجام داد.

به نقل از اسپیس، این شرکت هواپیمایی می‌گوید تمامی هواپیماهای بوئینگ۷۷۷ آنها ظرف یک سال از این سرویس برخوردار خواهند شد. به‌گفته این شرکت بزرگ هواپیمایی دسترسی داخل هواپیما به اینترنت مجهز به استارلینک کاملا رایگان خواهد بود.

لازم نیست در هواپیما گوشی خود را خاموش کنید!

ایلان‌ماسک، مدیرعامل شرکت فضایی اسپیس‌ایکس که مالکیت ماهواره‌های استارلینک را هم برعهده دارد، در یک تماس ویدئویی با مدیران قطر ایرویز با همین اینترنت در طول پرواز گفت: «به مرور زمان خواهید دید که اتصال بهتر و بهتر می‌شود. این کیفیت فعلا حداقل است و انتظار داریم که خیلی بهتر از این شود.» نخستین پرواز مجهز به استارلینک از دوحه به لندن در ۲۲اکتبر بود.

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک یک سرویس اینترنتی فضایی است که در هر جای دنیا فعال و با تجهیزات لازم قابل دسترس است. شرکت قطر ایرویز نیز نخستین شرکت هواپیمایی در منطقه مناست که اینترنت پرسرعت استرالینک را ارائه می‌دهد.

این شرکت هواپیمایی قرار است با معرفی ۱۲هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ که تا پایان سال۲۰۲۴ با این سرویس ارتقا یافته‌اند، از هدف اولیه خود یعنی ۳فروند هواپیمای مجهز به استارلینک فراتر رود. این شرکت همچنین متعهد شده است که این فناوری را در تمام ۶۴هواپیمای بوئینگ۷۷۷ خود ظرف یک سال و در ۵۸فروند ایرباس A۳۵۰ خود در تابستان۲۰۲۵ عرضه کند.

بدر محمد المیر، مدیرعامل گروه قطر ایرویز، این توافق را یک «نقطه عطف» خواند و گفت که این شرکت متعهد است به سرعت استارلینک را در کل ناوگان مدرن خود گسترش دهد. هواپیمای مجهز به استارلینک در مسیرهای منتخب کار خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج