۱۴۶۴۴۸۹
۱ نظر
۱۹۹
۱ نظر
۱۹۹
پ

طرز تهیه خوشمزه‌ترین کیک سیب و دارچین

کیک سیب و دارچین یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن دارچین و سیب در ترکیباتش عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

فرارو: کیک سیب و دارچین یکی از انواع کیک‌های میوه‌ای است که به دلیل داشتن دارچین و سیب در ترکیباتش عطر و طعم فوق‌العاده‌ای دارد.

کیک‌ها ازجمله دسر‌ها و عصرانه‌های خوشمزه و دلپذیر در سراسر دنیا هستند که در انواع میوه‌ای، خامه‌ای، شکلاتی، پنیری و... تهیه می‌شوند که هرکدام طرفداران خاص خود را دارند. کیک‌های میوه‌ای به دلیل عطر و بوی میوه تازه‌ای که در آنها به کار رفته است، همیشه پر طرفدار و محبوب هستند.

طرز تهیه خوشمزه‌ترین کیک سیب و دارچین

کیک سیب و دارچین یکی از انواع کیک‌های خشک و میوه‌ای است که طعم بسیار دلنشینی دارد و وقتی داخل فر درحال پخت است، عطر هل و دارچین کل خانه را پر می‌کند. کیک سیب و دارچین برای عصرانه و مهمانی‌ها یک گزینه بسیار عالی و دلچسب است و روش‌های متفاوتی برای درست کردن آن وجود دارد. ما در این مطلب می‌خواهیم بهترین روش تهیه کیک سیب و دارچین را به شما آموزش بدهیم تا عطر و طعم باورنکردنی این کیک خوشمزه را تجربه کنید، پس این آموزش را از دست ندهید و در ادامه مطلب همراه ما باشید.

مواد لازم

آرد سفید شیرینی: ۳۵۰ گرم

تخم مرغ: ۲ عدد

شکر: ۱۷۰ گرم

شیر: ۳۰۰ گرم

کره ذوب شده: ۱۱۰ گرم

بکینگ‌پودر: ۲ قاشق غذاخوری

وانیل مایع: ۱ قاشق چای‌خوری

مواد لازم برای لایه میانی کیک

سیب متوسط: ۳ عدد

شکر: ۴۰ گرم

دارچین: ۱ قاشق غذاخوری

مواد لازم برای لایه رویی کیک

شکر قهوه‌ای: ۱۰۰ گرم

دارچین: ۲ قاشق غذاخوری

کره ذوب شده: ۸۰ گرم

طرز تهیه خوشمزه‌ترین کیک سیب و دارچین

طرز تهیه

ابتدا سیب‌ها را پوست کنید و به صورت مکعبی خرد کنید و داخل یک کاسه بریزید، سپس شکر و دارچین را روی آن بریزید و هم بزنید و ظرف را کنار بگذارید.

در مرحله بعد شکر قهوه‌ای، دارچین و کره ذوب شده خنک را داخل یک کاسه جداگانه بریزید و خوب هم بزنید تا مواد به صورت یکنواخت با هم مخلوط شوند و ظرف را کنار بگذارید.

در این مرحله باید مایه کیک را آماده کنید. ابتدا تخم مرغ‌ها را همراه با وانیل و شکر داخل یک کاسه بریزید و با دور تند همزن برقی بزنید تا تخم مرغ کرم رنگ و شفاف شود. در مرحله بعد کره ذوب شده و خنک را همراه با شیر به مواد بالا اضافه کنید و سی ثانیه دیگر در حد مخلوط شدن هم بزنید. در آخر آرد و بکینگ پودر را که از قبل با هم مخلوط و سه بار الک کرده‌اید، کم کم به مواد بالا اضافه کنید و با لیسک از یک جهت هم بزنید تا آرد کاملا با مایه کیک مخلوط شود. حالا ترکیب سیب و شکر و دارچین را که از قبل آماده کرده‌اید، به مایه کیک اضافه کنید و خیلی آرام هم بزنید تا با مایه کیک مخلوط شوند.

کف قالب موردنظرتان را کاغذ روغنی پهن کنید و مایه کیک را داخل آن بریزید. در مرحله آخر ترکیب دارچین، کره و شکر قهوه‌ای را که از قبل آماده کرده‌اید، روی سطح مایه کیک بریزید و با قاشق خوب پخش کنید. حالا قالب کیک را داخل فر ۱۸۰ درجه سانتیگراد (برای فر برقی و تستر دمای ۱۷۰ درجه مناسب است) که از قبل گرم کرده‌اید، به مدت ۴۰ تا ۴۵ دقیقه قرار بدهید تا کیک بپزد و پف کنید. بعد از این مرحله کیک سیب و دارچین خوشمزه ما آماده است که بعد از خنک شدن می‌توانید آن را از قالب خارج کنید، نوش جان.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سینا استوری

      وای میخامممممممم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج