۱۴۶۴۲۷۰
۱۳۴۴
۱۳۴۴
پ

جزئیاتی از برنامه‌های اسرائیل علیه ایران فاش شد

یک مقام پنتاگون مدعی است یک کارمند ارشد در دفتر وزیر دفاع آمریکا مظنون به افشای اسناد محرمانه مرتبط با ایران است.

خبرگزاری ایسنا: یک مقام پنتاگون مدعی است یک کارمند ارشد در دفتر وزیر دفاع آمریکا مظنون به افشای اسناد محرمانه مرتبط با ایران است.

جزئیاتی از برنامه‌های اسرائیل علیه ایران فاش شد

یکی از مقام‌های پنتاگون مدعی شده یک کارمند ارشد در دفتر «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا مظنون به افشای اسناد محرمانه درباره حمله ادعایی رژیم صهیونیستی علیه ایران است.

براساس گزارش اسکای نیوز عربی، این مقام پنتاگون گفت: کارمند مظنون به عنوان مدیر دفتر دستیار وزیر دفاع برای عملیات ویژه فعالیت می‌کند.

او در ادامه افزود: کارمند مظنون دارای مجوزی است که به او امکان دسترسی به اطلاعات بسیار محرمانه را می‌دهد.

پیشتر پایگاه آکسیوس در گزارشی به انتشار ۲ سند اطلاعاتی محرمانه آمریکایی و نگرانی مقامات این کشور درباره چگونگی لو رفتن آن‌ها اشاره کرده بود.

آکسیوس در گزارش خود اسناد فاش شده را به تحرکات نظامی رژیم صهیونیستی پیرامون حمله احتمالی این رژیم به ایران ربط داد و نوشت: «اسناد فاش شده، حاکی جزئیاتی از فعالیت‌های نظامی اسرائیل در واکنش به حمله اول اکتبر ایران» با عنوان «وعده صادق ۲» است.

با این وجود، با توجه به اسناد فاش شده که به ادعای آکسیوس از درون ساختار امنیتی آمریکا فاش شده‌اند، گزارش آژانس ملی اطلاعات مکانی آمریکا با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی نگاشته شده است.

طبق گزارش این پایگاه خبری، اطلاعات فاش شده، جزئیات رزمایش نیروهای هوایی رژیم صهیونیستی را فاش کرده و در صورت «تأیید» شدن صحت آن، حاکی از «بررسی دقیق تحرکات اسرائیل توسط نیروهای اطلاعاتی آمریکا با استفاده از ماهواره‌های جاسوسی» است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج