۱۴۶۳۳۶۲
۲ نظر
۳۲۷۸
۲ نظر
۳۲۷۸
پ

خبر بهت‌آور علیه محسن تنابنده و نوید محمدزاده!

بسته شدن فروش بلیت فیلم "زودپز" در برخی پردیس های سینمایی چه معنایی دارد؟!

سینما روزان: با بسته شدن فروش بلیت فیلم زودپز در برخی پردیس های سینمایی از جمله چارسو، نیایش مال، هدیش، گالریا، هروی و…، شایعاتی ضد و نقیض درباره توقیف یا محدودیت نمایش این کمدی بفروش به گوش می‌رسد.

خبر بهت‌آور علیه محسن تنابنده و نوید محمدزاده!

زودپز با اینکه در تراکم اکران و کنار انبوه فیلم‌های مختلف از کمدی تا درام و ارگانی روی پرده رفته ولی از همان زمان پیش فروش،مورد توجه مخاطبان بوده و کیفیت اجرای آن نیز منتقدان را کم و بیش راضی کرده.

حالا با وجود گذشت کمتر از دوهفته از اکران فیلم، مخاطبانی که قصد رزرو بلیت های فیلم را داشته اند مواجه شده اند با عدم امکان رزرو در برخی پردیس های سینمایی و ازجمله اینها پردیس های چارسو، نیایش مال، هدیش، گالریا، هروی است که مشخص نیست چرا باکس خرید فیلم را غیرفعال کرده اند.

باید منتظر ماند و دید این محدودیت ها به چه منظور است و آیا در دولت جدید و با ابلاغ سیاست های تازه در نظارت سینمایی بناست ممیزی های تازه ای بر فیلم اعمال شده و نسخه ای کوتاه تر روی پرده برود یا آن که مانند نمونه هایی مثل “مارمولک” و “رحمان ۱۴۰۰” فیلم کلا توقیف خواهد شد؟؟

فیلم زودپز از محصولات بخش خصوصی سینمای ایران است که تلاش داشته نوعی کمدی موقعیت را در تلفیق با اتفاقات تلخ و شیرین دهه شصت، مبنای روایت قرار دهد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دوباره بازار داغی را با نشر اکاذیب شروع کردن ،چه فروش هوشمندانه ای

    • ناشناس

      سینمای فاسدایران بهتر که بسته بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج