۱۴۶۲۰۵۲
۱۵۵
۱۵۵
پ

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

یکی از روش‌هایی که موجب ترمیم افتادگی و چروکی واژن می‌شود، تزریق چربی یا ژل است. با تزریق چربی یا ژل، زیبایی واژن بهبود پیدا می‌کند و کیفیت زندگی زناشویی بیشتر می‌شود. از تزریق چربی و ژل برای افزایش حجم لابیاها و ناحیه تناسلی خارجی بانوان استفاده می‌کنند.

شکل ظاهری واژن بسیاری از بانوان ممکن است به دلیل زایمان‌های متعدد، افزایش یا کاهش وزن شدید، عوامل ژنتیکی یا حتی یائسگی تغییر کند و موجب کاهش اعتماد به نفس و سرد شدن بانوان در ایجاد برقراری رابطه جنسی شود. یکی از روش‌هایی که موجب ترمیم افتادگی و چروکی واژن می‌شود، تزریق چربی یا ژل است. با تزریق چربی یا ژل، زیبایی واژن بهبود پیدا می‌کند و کیفیت زندگی زناشویی بیشتر می‌شود. از تزریق چربی و ژل برای افزایش حجم لابیاها و ناحیه تناسلی خارجی بانوان استفاده می‌کنند.

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

تفاوت بین تزریق ژل و چربی به واژن

کارشناسان و متخصصان فعال در این زمینه معتقدند، تزریق چربی نسبت به ژل برای اندام تناسلی بانوان بهتر است. برای ترمیم شکل ظاهری و جوان سازی واژن، به چربی نیاز است. متخصصان مقدار چربی مورد نیاز را از بدن خود بیمار برمی‌دارند. سلول‌های بنیادین و فاکتورهای رشد بسیاری در چربی وجود دارند که باعث جوان سازی و البته کلاژن سازی می‌شوند. با این کار میزان پاسخگویی و جوابدهی این جراحی، بالاتر می‌رود. به علاوه، هزینه کمتری نسبت به ژل دارد. چربی‌های تزریق شده به واژن، بعد از مدتی جذب شده و ورم غیر طبیعی آن رفع می‌شود.

امکان رفع ورم در ژل وجود ندارد و هر مقدار ژلی که تزریق شود، جذب نخواهد شد. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود ابتدا از تزریق چربی برای درمان مشکلات واژن استفاده کنید و سپس با تزیق ژل، زیبایی و شکل آن را ترمیم کنید. مهارت پزشک در تزریق چربی، حرف اول را می‌زند؛ چون تزریق چربی به واژن به صورت عمقی و تزریق ژل به واژن به صورت سطحی است. تزریق ژل در افزایش حجم ناحیه تناسلی بسیار تاثیرگذار است که برای لابیا استفاده می‌شود، اما سایر قسمت‌ها همانند بالای کلیتوریس با تزریق چربی امکان پذیر است.

دلایل تزریق یا چربی ژل به واژن

تغییراتی مانند افتادگی، چروکی، زایمان، کاهش وزن شدید، تغییرات هورمونی یا ژنتیک، شکل ظاهری واژن را از بین می‌برند و موجب سردی بانوان در برقراری رابطه جنسی می‌شود. این مسئله ممکن است در اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی بگذارد و کیفیت زندگی زناشویی آنان را تحت تاثیر قرار بدهد. با تزریق چربی یا ژل، چروک‌های لابیاهای واژن باز می‌شوند و ناحیه تناسلی با افزایش حجم، زیبایی خود را به دست می‌آورد.

تزریق چربی به دلیل برداشته شدن از چربی‌های بدن خود فرد، نتیجه بهتری را به دنبال خواهد داشت. برخی از افرادی که به ژل حساسیت دارند، از این روش استفاده می‌کنند. پزشک معالج شما با در نظر گرفتن شرایط و سیستم بدنی شما، بهتر گزینه را به شما پیشنهاد خواهد داد. به صورت کلی برخی از مهم ترین دلایل تزریق چربی و ژل به واژن، شامل موارد ذیل می‌شود:

  • افزایش حجم در قسمت بالای شکاف مرکزی ناحیه تناسلی خارجی
  • بهبود چین و چروک‌های لابیا ماژور
  • تقویت اعتماد به نفس در روابط زناشویی
  • از بین رفتن تیرگی و روشن شدن رنگ پوست ناحیه تناسلی بانوان
  • از بین بردن افتادگی و لیفت لابیاهای آویزان
  • ایجاد حجم در لابیا ماژورها

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

تفاوت میزان ماندگاری تزریق چربی و ژل به واژن

پیش از آنکه نکاتی درباره ماندگاری تزریق چربی یا ژل ارائه دهیم، باید بگوییم که به صورت کلی سه نوع ژل برای تزریق به واژن وجود دارد. این سه مورد شامل ژل موقت، ژل نیمه موقت و ژل دائم می‌شوند. هر کدام از ژل‌ها خاصیت مربوط به خود را دارند؛ به عنوان مثال از ژل نیمه موقت برای زیبایی لابیاها استفاده می‌کنند. مقدار ماندگاری ژل بین دو تا پنج سال است.

نکته دیگری که علاوه بر نوع ژل اهمیت دارد، تکنیک تزریق و مهارت پزشک است. اگر تزریق ژل به صورت درست و صحیح در ناحیه تناسلی انجام بشود، میزان ماندگاری آن بیشتر خواهد شد. شما می‌توانید هر زمان که تاثیر ژل از بین رفت برای تزریق مجدد به پزشک مراجعه کنید.

ماندگاری تزریق چربی از تزریق ژل به واژن بیشتر است که البته به شرایط خاصی نیاز دارد. این ماندگاری زمانی اتفاق می‌افتد که فرد دچار بیماری، تغییرات وزنی شدید و عواملی که حجم چربی بدن را به صورت کلی کاهش می‌دهند، نشده باشد. عوامل دیگری مانند حجم چربی تزریق شده، تفاوت سرعت جذب چربی بدن و وضعیت جسمی فرد در مدت ماندگاری تزریق چربی به لابیا تاثیر می‌گذارد. مقدار ماندگاری تزریق چربی به واژن چیزی حدود سه الی پنج سال است. پزشک متخصص با در نظر گرفتن اینکه چربی بعد از مدتی در بدن جذب می‌شود، حجم چربی بیشتری به واژن تزریق می‌کند تا شکل ظاهری و زیبایی آن با جذب چربی، کاهش پیدا نکند.

تزریق ژل به واژن بهتر است یا تزریق چربی؟

هزینه های تزریق ژل و چربی به واژن

به دلیل وجود عوامل و فاکتورهای مختلف نمی‌توان عدد مشخصی برای تزریق چربی یا ژل بیان کرد. عوامل مختلفی مانند لابیاها، ناحیه تناسلی و نوع ژل یا چربی در هزینه نهایی تاثیرگذار هستند. استفاده از ژل‌های هیالورونیک اسید که به صورت هر سی سی برآورد می‌شود، به صرفه نیست.

تزریق ژل ممکن است هزینه‌های چند ده میلیونی داشته باشد، در صورتی که تزریق چربی با حجم بالا، بسیار مقرون به صرفه‌تر است. مهارت و میزان سابقه متخصص یا فوق متخصص هم در هزینه نهایی شما تاثیر بسیار زیادی دارد. مارک ژل تزریق شده، نوع ژل تزریق شده، میزان استفاده از داروهای بیهوشی هنگام خارج کردن چربی، نوع دستگاهی که برای خارج کردن چربی و تصفیه چربی استفاده می‌شود، همگی عوامل مختلفی هستند که در هزینه‌های تزریق چربی یا ژل، اثر می‌گذارند.

بین تزریق ژل و تزریق چربی کدام را انتخاب کنم؟

از جمله معمول‌ترین روش‌های درمان و زیباسازی واژن، می‌توان به تزریق چربی و تزریق ژل اشاره کرد. هر کدام از این روش‌ها می‌توانند مقدار حجم از دست رفته، شادابی و جوانی لابیاها و اندام تناسلی شما را جبران کنند. با انجام تزریق چربی و ژل تیرگی و افتادگی لابیاهای واژن برطرف شده و شکل ظاهری آن ترمیم می‌شود. پزشک متخصص شما با در نظر گرفتن شرایط بدنی و سن شما بهترین روش را به شما پیشنهاد می‌دهد. لازم است به خوبی مراقبت‌های پیش از تزریق و مراقبت‌های بعد از تزریق را رعایت کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج