۱۴۶۱۸۷۳
۱۸۵
۱۸۵
پ

ماجرای زنی که پلیس شد تا قاتل پدرش را دستگیر کند

زن جوان برزیلی برای اینکه بتواند قاتل پدرش را دستگیر کند، پلیس شد و سرانجام پس از ۲۵ سال، قاتل فراری را به دست قانون سپرد.

خبرآنلاین: زن جوان برزیلی برای اینکه بتواند قاتل پدرش را دستگیر کند، پلیس شد و سرانجام پس از ۲۵ سال، قاتل فراری را به دست قانون سپرد.

ماجرای زنی که پلیس شد تا قاتل پدرش را دستگیر کند

۱۶ فوریه ۱۹۹۹ میلادی، «ژیوالدو خوزه ویسنته دی دئوس» با «ریموندو آلوس گومز» بر سر ۱۵۰ رئال برزیلی (۲۹ دلار) ، درگیر بحث و مشاجره شد. ژیوالدو به گومز بدهکار بود که در نهایت گومز، با اسلحه‌ای که همراه خود داشت به سر ژیوالدو، پدر ۵ فرزند، شلیک کرد و متواری شد.

حکم بازداشت گومز صادر شد، اما قاتل هرگز دستگیر نشد. خانوده ژیوالدو که از این اتفاق غمگین بودند، از دستگیری قاتل ناامید نشدند. در آن زمان «گیزلین»، بزرگترین دختر ژیوالدو، ۹ سال داشت و او زندگی خود را وقف پیدا کردن قاتل پدرش کرد.

ماجرای زنی که پلیس شد تا قاتل پدرش را دستگیر کند

گیزلین در مصاحبه‌ای گفت که مادرش در بزرگ کردن آنها بسیار سختی کشیده است و همیشه به آنها یادآوری می‌کرده که باید در زندگی راه درست را در پیش بگیرند. پدر او هم وقتی که زنده بود، آنها را تشویق به درس خواندن می‌کرده است و او که نمی‌خواست پدرش را ناامید کند، در کنار کمک به مادرش، درس خود را هم می‌خوانده است و از همان کودکی تصمیم می‌گیرد قاتل پدرش را پیدا کند.

گیزلین در ۱۸ سالگی وارد مدرسه حقوق و ۷ سال بعد وکیل شد. سپس دو سال پیش (۲۰۲۲ میلادی)، دست از وکالت برداشته و پس از ۲ سال مطالعه و سخت‌کوشی به‌طور رسمی وارد اداره پلیس شد. او از همان شروع کارش، درخواست فعالیت در بخش جنایی را داد.

گیزلین سرانجام ۲۵ سپتامبر امسال، با کمک تیم خود توانست گومز را که در مزرعه‌ای در بوآ ویستا پنهان شده بود پیدا کرده و او را پس از گذشت ۲۵ سال از ارتکاب قتل تحویل قانون بدهد و به رویای کودکی خود و خانواده‌اش جامه عمل بپوشاند.

ماجرای زنی که پلیس شد تا قاتل پدرش را دستگیر کند

گیزلین می‌گوید، اکنون با برداشته شدن این بار سنگین از شانه‌هایش می‌تواند پس از سال‌ها نفس راحتی بکشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج