۱۴۶۱۶۰۳
۱۰۴
۱۰۴
پ

بازداشت عاملان رعب و وحشت در اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر از بازداشت ۱۳ نفر از اراذل و اوباش که باعث رعب و وحشت اهالی بلوار جانبازان و سبزی میدان شده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب مشگین شهر از بازداشت  ۱۳ نفر از اراذل و اوباش که باعث رعب و وحشت اهالی بلوار جانبازان و سبزی میدان شده بودند، خبر داد.

بازداشت عاملان رعب و وحشت در اردبیل

بابک  نونهال، شامگاه ۲۱ مهر در جمع خبرنگاران در بیان جزئیات این حادثه بیان کرد: در پی اعلام خبر نزاع دسته جمعی در دو محله از محلات شهرستان که به حیاط بیمارستان هم کشیده شده بود با دستور سریع و قاطع مقام قضایی موضوع در دستور کار پلیس انتظامی قرارگرفت و اخلال گران نظم وامنیت عمومی در کمتر از یک ساعت دستگیر و با تفهیم اتهام و صدور قرار تامین کیفری متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی وانقلاب مشگین شهر در خصوص برخورد قاطع با مخلان نظم، امنیت و آسایش عمومی ضمن هشدار و تذکر جدی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضائی است و شهروندان مطمئن باشند که به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد امنیت مردم خدشه دار شود.

نونهال تاکید کرد: دستگاه قضایی با برخورد قاطع، سنگین و بدون اغماض اجازه عرض اندام به هیچ یک از مخلان نظم و امنیت را نخواهد داد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج