۱۴۶۱۳۰۲
۱۰۶
۱۰۶
پ

این افراد اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا هستند

رئیس سازمان غذا و دارو با رد شایعه کمبود واکسن آنفلوآنزا و تامین آن از طریق واردات گفت: شرکت تولید کننده واکسن آنفلوآنزا در ایران تاکنون ۱۹۵ هزار دز واکسن به معاونت بهداشت وزارت بهداشت برای تزریق رایگان به گروه های پرخطر تحویل داده است.

خبرگزاری ایرنا: رئیس سازمان غذا و دارو با رد شایعه کمبود واکسن آنفلوآنزا و تامین آن از طریق واردات گفت: شرکت تولید کننده واکسن آنفلوآنزا در ایران تاکنون ۱۹۵ هزار دز واکسن به معاونت بهداشت وزارت بهداشت برای تزریق رایگان به گروه های پرخطر تحویل داده است.

این افراد اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا هستند

سیدحیدر محمدی گفت: قرار است ۲۰۰ هزار دز دیگر نیز برای توزیع در داروخانه ها در اختیار شرکت های پخش دارو قرار گیرد. منتظریم این شرکت واکسن‌های تولیدی را زودتر تحویل دهد تا در اختیار مردم قرار دهیم؛ شرکت تولید کننده واکسن آنفلوآنزا در ایران تاکنون ۱۹۵ هزار دز واکسن تحویل معاونت بهداشت وزارت بهداشت برای تزریق رایگان به گروه های پرخطر، داده است.

محمدی در خصوص واردات واکسن آنفلوآنزا نیز بیان کرد: تاکنون در مجموع حدود ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دز مجوز واردات واکسن داده شده که حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار دز آن وارد کشور شده و در داروخانه ها در دسترس مردم قرار دارد.

رئیس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: طبق رصدی که انجام شده در حال حاضر واکسن آنفلوآنزا هم در شرکت های پخش دارو و هم داروخانه ها موجود است. ۲۵۰ هزار دز نیز واکسن خارجی برای تزریق به گروه های پرخطر تحویل معاونت بهداشت وزارت بهداشت شده است.

کادر بهداشت و درمان، افراد بالای ۶۵ سال، کودکان ۶ ماه تا پنج سال، بیماران دیابتی، قلبی و عروقی، ریوی، کلیوی، افرادی که نقص سیستم ایمنی دارند و زنان باردار در اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا قرار دارند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج