۱۴۶۰۹۵۶
۳۱۸
۳۱۸
پ

افشاگری جنجالی ایلان ماسک درباره یوفوها

ایلان ماسک، مدیرعامل استارت‌آپ فضایی اسپیس‌ایکس، می‌گوید اشیاء ناشناسی که در آسمان ایالات متحده دیده می‌شوند، سفینه‌های فضایی بیگانگان نیستند!

همشهری آنلاین: ایلان ماسک، مدیرعامل استارت‌آپ فضایی اسپیس‌ایکس، می‌گوید اشیاء ناشناسی که در آسمان ایالات متحده دیده می‌شوند، سفینه‌های فضایی بیگانگان نیستند!

افشاگری جنجالی ایلان ماسک درباره یوفوها

او در گفت‌وگویی ادعا کرد که این اشیاء پرنده ناشناس که مردم ادعا می‌کنند دیده‌اند، احتمالاً فقط برنامه‌های تسلیحاتی بسیار محرمانه دولت آمریکا هستند.

ماسک گفت که به‌عنوان مسئول یک شرکت فضایی، «هرگز شواهدی از بیگانگان» ندیده است.

در مورد بشریت و جهان، او اعتراف کرد که «چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی‌دانیم».

مدیرعامل اسپیس‌ایکس گفت: «از کجا آمده‌ایم؟ بیگانگان کجا هستند؟»

ماسک به ماهواره‌های موجود در فضا اشاره کرد تا توضیح دهد که بیگانگان نمی‌توانند وجود داشته باشند. او گفت: «ما بیش از 6هزار ماهواره در مدار داریم، اما حتی یک بار هم مجبور به مانور دادن برای جلوگیری از برخورد با سفینه فضایی بیگانگان نشده‌ایم.»

افشاگری جنجالی ایلان ماسک درباره یوفوها

ماسک افزود: «خُب، اشیاء پرنده ناشناس یک چیز هستند، اما همیشه تعداد زیادی برنامه‌های محرمانه در حال اجرا هستند.»

او باور دارد که دولت آمریکا به‌طور منظم در حال آزمایش هواپیماهای جدید، موشک‌های جدید و چیزهای است که همه آنها محرمانه هستند؛ به همین دلیل این موضوعات به‌طور کامل بررسی نمی‌شوند.

او ادعا کرد که این برنامه‌ها آنقدر محرمانه هستند که حتی افراد رده بالا در زنجیره فرماندهی نظامی ایالات متحده نیز از آنها خبر ندارند.

ماسک وعده داد که اگر شواهدی از بیگانگان پیدا کند، فوراً آن را به اطلاع عموم خواهد رساند. او گفت: «در لحظه‌ای که شواهدی از بیگانگان ببینم، فوراً آن را در پلتفرم ایکس منتشر خواهم کرد.» او افزود: «احتمالاً آن پست، پربازدیدترین پست ما در تمام دوران خواهد بود.»

در اوایل سال ۲۰۲۳، ماسک گفت که فکر نمی‌کند دولت وجود بیگانگان را پنهان کرده باشد. او اعتراف کرده بود که امیدوار است بیگانگان واقعی و دوستانه باشند.

ماسک همچنین ادعا کرد که اگر بیگانگان وجود داشته باشند، دولت آنها را به عنوان دشمن معرفی خواهد کرد تا هزینه‌های نظامی بیشتری دریافت کند.

در طول سال‌ها گزارش‌های متعددی از مشاهده یوفوها در ایالات متحده منتشر شده است، اما هیچ یک تأییدی بر وجود موجودات فرازمینی نداشته‌اند. گزارش‌ها نشان می‌دهند که کنگره از پنتاگون خواسته است که پرونده‌های مربوط به یوفوها را از زمان پایان جنگ جهانی دوم بررسی کند.

دفتر مدیر اطلاعات ملی به بررسی ۳۶۶ مشاهده تازه از «پدیده‌های هوایی ناشناس» پرداخته و مشخص کرده است که ۲۶ مورد از آن‌ها پهپاد بوده‌اند، ۱۶۳ مورد «بالن یا اشیاء مشابه بالن» بوده‌اند و 6 مورد به «آشغال‌های موجود در هوا» نسبت داده شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج