۱۴۶۰۴۳۶
۴ نظر
۴۳۷
۴ نظر
۴۳۷
پ

حمله شدیدالحن کیهان به حامیان FATF در ایران

روزنامه کیهان معتقد است که حامیان FATF دنبال خدمت به اسرائیل و تضعیف محور مقاومت هستند، لذا طرح دوباره این بحث را مشکوک می‌خواند.

برترین‌ها: روزنامه کیهان معتقد است که حامیان FATF دنبال خدمت به اسرائیل و تضعیف محور مقاومت هستند، لذا طرح دوباره این بحث را مشکوک می‌خواند.

این روزنامه که معتقد است حامیان پیوستن به FATF نمی‌فهمند - مودبانه‌اش اینکه متوجه نیستند - در یادداشتی مفصلا از اهمیت رسانه و نقش بازدارندگی در میانه جنگ نوشته است.

حمله شدیدالحن کیهان به حامیان FATF در ایران

دست آخر، اما به اینجا رسیده که «حالا درست وسط بزرگ‌ترین نبرد بین حق و باطل - که به اعتقاد بسیاری قرار است سرنوشت خیلی چیز‌ها از جمله سرنوشت منطقه را تعیین کند - عده‌ای مجددا بحث FATF (گروه ویژه اقدام مالی) را به میان کشیده‌اند و این موضوع چند روزی است، از دهان و قلمشان نمی‌افتد.»

کیهان با اشاره به اینکه «یکی از مهم‌ترین دلایل مخالفان FATF این است که تعریفی که «گروه ویژه اقدام مالی» از تروریسم دارد، با تعریفی که ما از تروریسم داریم، تفاوت دارد. طبق تعریف آنها، سپاه، حزب‌الله لبنان و مبارزان فلسطینی تروریست هستند! ضمن اینکه آمریکا نیز نفوذ شدیدی در این گروه ویژه دارد نوشته است: «آیا به میان کشیدن مبحث منسوخ و خطرناکِ FATF که در دولت آقای روحانی ۳۹ خواسته از ۴۱ خواسته آن به اجرا گذاشته شده و تبعات خسارت‌بار آن هنوز حس می‌شود، وسط یک جنگ بزرگ، ترکیبی و سرنوشت‌ساز، اتفاقی است؟! عده‌ای در ایران - یا از سر بی‌خبری یا هر دلیل دیگری - تلاش‌های مشکوکی را برای احیای این مسئله مُرده آغاز کرده‌اند که هدف اول و آخر آن - چه بدانند و چه ندانند - تضعیف محور مقاومت وسط جنگ است. خدمت به رژیم صهیونیستی، از این واضح‌تر؟!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      چون به ضرر شماست و به نفع ملت

    • ناشناس

      بابا بخدا این کیهان سالهاست که به یک روانپزشک عالی نیاز داره ؟

    • حق گو

      تنها عامل سقوط ارزش ریال عدم تصویب FATF بود.

    • بینآم

      موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج