۱۴۵۹۶۵۱
۲ نظر
۱۰۱۷
۲ نظر
۱۰۱۷
پ

زیبایی عکس این عروس و داماد، توجه همه را جلب کرد

تصویری از یک عروس و داماد در یک خیابان تهران مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در همین باره رضا صائمی (روزنامه‌نگار) نوشت:

برترین‌ها: تصویری از یک عروس و داماد در یک خیابان تهران مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته. در همین باره رضا صائمی (روزنامه‌نگار) نوشت: 

آنچه در نقطه کانونی این عکس قرار گرفته و به قلب این قاب تبدیل شده، عروس و دامادند..اما آنچه توجه مرا بیشتر به خود جلب کرده، آن دو پسر موتور سواری هستند که برای آنها کِل می‌کشند.... همراه شدن با شادی دیگران و سهم شدن در آن و خوشحال شدن از خوشحالی دیگران، در زمانه‌ای که آدم‌ها از تماشای شادی دیگری غمگین و از رنج دیگری شاد می‌شوند، گنج گرانبهایست....حسی از شادی که با کِل کشیدن ساده عابرانی گذرا ، از نگاه آن زوج عبور می‌کند و بر دلشان می‌نشیند، خاطره‌ای خوش می‌سازد که در ذهن آن دو و حافظه خیابان می‌ماند...خیابان‌هایی که در حافظه خود، خاطرات تلخی را ثبت کرده‌اند شاید با همین شادی‌های کوچک بر زخم‌های خود مرهم بگذارند....علیرضا آذر می‌گفت: «بی تو من با بدن لخت خیابان چه کنم....با غم‌انگیزترین حالت تهران چه کنم»....شاید همین با هم بودن‌ها و در شادی هم سهیم شدن‌ها، مرهم بر زخم خیابان بگذارد تا به جای رد خشم و خون، ردی از جشن و خنده بر آن بنشیند.....به قول مسعود لعلی: «دلخوشی‌ها کم نیست، دیده‌ها نابیناست.روز را خورشید می‌سازد، روزگار را ما»...بانی شادی شدن، تکثیر مهربانیست و تحکیم آدمیت....جهان آنگاه بهشت می‌شود که دیگری جهنم نباشد.....شاید چشم تماشای شادی دیگران که باز شود، خوشبختی آغاز شود. 

زیبایی عکس این عروس و داماد، توجه همه را جلب کرد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قبلنا عروس و داماد یه ارج و قربی داشتند الان رو موتور و روی جدول خیابانو. همه چی چیپ شده . ه...البته همراهی اون جوون‌ها خیلی زیباست قبلنا کلی ماشین عروس بود و هرجا میدیدم کلی کل میکشیدم و خوشحال میشدم از خوشحالیش... خوشبخت بشند همه جوونها

    • ناشناس

      نه باباادم خجالت میکشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج