۱۴۵۸۰۲۲
۴۱۹
۴۱۹
پ

نطق خبرساز کاملا هریس علیه ایران و حزب‌الله

«کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات، شامگاه شنبه، در اولین واکنش خود به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

ایسنا: «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات، شامگاه شنبه، در اولین واکنش خود به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان بیانیه‌ای صادر کرد.

نطق خبرساز کاملا هریس علیه ایران و حزب‌الله

هریس در بیانیه خود که متن آن در تارنمای کاخ سفید منتشر شده مشابه «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا، از اقدام رژیم صهیونیستی در ترور سین حسن نصرالله حمایت و آن را «اجرای عدالت» توصیف کرد.

او مدعی شد و اعلام کرد: «حسن نصرالله یک تروریست بود که دستانش به خون آمریکایی آغشته شده بود. در ده‌های اخیر، رهبری حزب‌الله توسط او به بی‌ثباتی در خاورمیانه (غرب آسیا) و کشتار غیرنظامیان در سوریه، لبنان، اسرائیل و سراسر جهان دامن زده بود. امروز، قربانیان حزب‌الله، عدالت خود را مشاهده کردند.»

نامزد حزب دموکرات در ادامه بیانیه خود تأکید کرد: «من دارای تعهدی تغییر ناپذیر به امنیت اسرائیل هستم.»

هریس در ادامه بیانیه خصمانه خود افزود: «من همیشه از حق اسرائیل برای دفاع از خود علیه ایران و گروه‌های تروریستی تحت حمایت ایران همچون حزب‌الله، حماست و حوثی‌ها حمایت خواهم کرد.»

او در ادامه مدعی شد: «من و رئیس جمهور بایدن به‌دنبال گسترش درگیری‌ها در غرب‌ آسیا و تبدیل شدن آن به جنگی فراگیر نیستیم. ما درحال تلاش برای دستیابی به راهکاری دیپلماتیک در مرز لبنان و اسرائیل هستیم تا شهروندان به خانه‌های خود بازگردند.»

هریس در تناقض با اظهارات ستیزه‌جویانه پیشتر خود، در آخر گفت: «دیپلماسی بهترین راهکار برای پاسداری از غیرنظامیان و دستیابی به صلحی پایدار در منطقه است.»

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج