۱۴۵۷۷۸۶
۲ نظر
۵۰۴۱
۲ نظر
۵۰۴۱
پ

با حکم کمیته انضباطی، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد

تنها بازی سپاهان در دور پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا برای این باشگاه جریمه‌ای ۳۰ هزار دلاری به همراه داشت.

خبرورزشی: سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آرای خود را درباره برخی از اتفاقات مسابقات اخیر فوتبال در قاره کهن صادر کرد که یکی از این آرا، به دیدار سپاهان ایران - شباب الاهلی امارات در مرحله مقدماتی لیگ نخبگان آسیا مربوط می‌شود.

با حکم کمیته انضباطی، تراکتور سه بر صفر برنده اعلام شد

AFC در مورد این مسابقه نوشت: هواداران در رفتاری نامناسب، دو نارنجک در طول مسابقه به زمین و محوطه اطراف زمین پرتاب کردند و باشگاه میزبان نتوانست به تعهدات خود در پیاده کردن قوانین امنیتی مسابقه پایبند باشد. باشگاه سپاهان همچنین نتوانست اطمینان حاصل کند که همه راهروها و خروجی‌های ورزشگاه، خالی از هرگونه مانع حرکت آزادانه است.

به این ترتیب باشگاه سپاهان برای نقض بند ۶۵.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت ۱۳ هزار و ۷۵۰ دلار محکوم شد. این باشگاه همچنین باید ۱۰ هزار دلار بابت نقض بند ۳۵ و همچنین شش هزار و ۲۵۰ دلار بابت نقض بند ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی و اخلاقی AFC پرداخت کند. به این ترتیب سپاهان باید ۳۰ هزار دلار طی ۳۰ روز از تاریخ اعلام این رأی پرداخت کند.

در رأی دیگر کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است: الوکره برای دیدار با تراکتور در لیگ قهرمانان آسیای ۲ از بازیکنی به نام خالد محمد صالح استفاده کرد که یک جلسه محرومیت خود را پشت سر نگذاشته بود. به این ترتیب، نتیجه این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر به سود تراکتور اعمال می‌شود و اخطارهای ثبت شده در این مسابقه، برای دیدارهای بعدی لحاظ نخواهد شد.

AFC در شرایطی حکم به برتری ۳ بر صفر تراکتور برابر الوکره حکم داد که تراکتور در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شده بود!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      واقعا زحمت کشیدم

    • ناشناس

      حالا اگرسه برصفرمیباخت بازم بازی سه برصفربه نفع تراکتورمیکردن عمرا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج