قالیشویی بانو _استیکی
۱۴۵۲۹۲۴
۲ نظر
۱۲۱۱
۲ نظر
۱۲۱۱
پ

واکنش به کارنامه منتسب به داوطلب سهمیه‌دار

در روزهای اخیر فیلمی از یک کارنامه جعلی با درصدهای عجیب در فضای مجازی پخش شده است که سازمان ملی سنجش وجود چنین کارنامه ای را تکذیب کرده است.

مهر: در روزهای اخیر فیلمی از یک کارنامه جعلی با درصدهای عجیب در فضای مجازی پخش شده است که سازمان ملی سنجش وجود چنین کارنامه ای را تکذیب کرده است.

پس از اعلام کارنامه ملاک انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۳ در ۹ شهریورماه حاشیه های متعددی درباره کارنامه، سهمیه و قبولی در رشته های پرطرفدار مطرح شده است.

واکنش به کارنامه منتسب به داوطلب سهمیه‌دار

از جمله این حاشیه ها فیلمی است که از کارنامه داوطلبی منتشر شده و نشان می دهد که داوطلب دارای سهمیه‌ ایثارگران بوده و با درصدهای منفی در رشته دندانپزشکی یک دانشگاه علوم پزشکی بزرگ قبول شده است!

در پاسخ به این حواشی و شایعات در خصوص سهمیه کنکور سازمان ملی سنجش در توضیحی آورده است: «مقتضی است توضیحات زیر بر اساس قانون مطبوعات و به منظور روشن شدن اذهان عمومی منتشر شود.

در تصویر منتشر شده ادعا شده است که یک داوطلب دارای سهمیه‌ آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ با درصدهای پایین در رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پذیرفته شده که این ادعا کذب بوده و کارنامه منتشر شده نیز جعلی است.

همانگونه که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری نیز تصریح شده است ایثارگران اعم از ایثارگران مشمول ظرفیت ۲۵ درصدی و یا ۵ درصدی برای قبولی در هر کدرشته محل، باید حداقل ۷۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرش شده گزینش آزاد در آن کدرشته محل را کسب کنند.

همچنین حدنصاب نمره برای سهمیه رزمندگان ۷۵ درصد نمره گزینش آزاد در کدرشته محل مورد نظر است که به روشنی نشان می‌دهد ادعای مطرح شده در فیلم صحت ندارد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      طرف پدرش جانباز خانواده اش پول دانشگاه نمی دهند پول متر و اتوبوس نمی دهند دست آخر هم با نمرات و معدل پایین تر استخدام میشوند واقعا چه عدالتی چه مملکت در به داغونی خواهیم داشت در آینده با این بی سواد های بی خاصیت مفت خور

    • بی نام

      باشه شما راست میگین .خودم آدمشو میشناسم از رو نوشته بنویسه بازم غلط املایی داره اونوقت پزشکی رفته با سهمیه / اینجا ایرانه همه چی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج